جام پیروزی کشتی آزاد و فرنگی| 7 مدال رنگارنگ حاصل تلاش نوجوانان ایران در ترکیه

جام پیروزی کشتی آزاد و فرنگی| 7 مدال رنگارنگ حاصل تلاش نوجوانان ایران در ترکیهآزاد و فرنگی کاران نوجوان کشورمان در مسابقات چهار وزن نخست رقابت های بین المللی کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه به 2 مدال طلا، 3 مدال نقره و 2 مدال برنز دست یافتند.

به گزارش خبر ساز، رقابت های بین المللی کشتی نوجوانان جام پیروزی ترکیه با برگزاری مسابقات 4 وزن اول امروز (پنج شنبه) در شهر آنتالیا ترکیه برگزار شد که نمایندگان کشورمان در کشتی آزاد توسط سجاد پیردایه در وزن 60 کیلوگرم و سید ابوالفضل حسینی در وزن 71 کیلوگرم به مدال طلا، اهورا خاطری در وزن 45 کیلوگرم به مدال نقره و امیرمحمد نوازی در وزن 51 کیلوگرم به مدال برنز و در کشتی فرنگی توسط نوید ابوطالبی در وزن 51 کیلوگرم به مدال نقره و عرفان مرادی در وزن 45 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

کشتی آزاد:

در وزن 45 کیلوگرم اهورا خاطری در دور نخست کشتی گیری از قزاقستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 9 بر 4 مقابل نماینده گرجستان به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. خاطری در دیدار فینال با نتیجه 11 بر صفر مغلو کشتی گیر ترکیه ای شد و به مدال نقره رسید.

در وزن 51 کیلوگرم امیرمحمد نوازی در دور اول از سد حریف ترکیه ای گذشت. وی در دور دوم با نتیجه 11 بر صفر مغلوب کشتی گیر قزاقستانی شد و به گروه بازنده ها رفت. نوازی در این گروه با نتیجه 12 بر 2 حریف اتریشی را مغلوب کرد و راهی دیدار رده بندی شد. وی در این دیدار مقابل حریف ترکیه ای با نتیجه 6 بر صفر و ضربه فنی پیروز شد و به مدال برنز دست یافت. رضا گوران دیگر نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست مقابل حریف ترکیه ای شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 60 کیلوگرم سجاد پیردایه پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر کشتی گیر لیتوانی را مغلوب کرد و در دور سوم با نتیجه 8 بر 5 از سد حریف فرانسوی گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. پیردایه در این مرحله با نتیجه 5 بر 1 کشتی گیر گرجستانی را مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 4 بر 1 از سد حریف قزاقستانی گذشت و به مدال طلا دست یافت.

در وزن 71 کیلوگرم سید ابوالفضل حسینی در دور نخست حریف ترکیه ای را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 11 بر صفر از سد دیگر حریف ترکیه ای گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. حسینی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر و ضربه فنی حریف ترکیه ای خود را مغلوب کرد و راهی دیدار فینال شد. وی در این دیدار با نتیجه 3 بر 2 حریف قزاقستانی را شکست داد و به مدال طلا دست یافت.

کشتی فرنگی:

در وزن 45 کیلوگرم عرفان مرادی در دور نخست حریف قزاقستانی را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 13 بر 5 از سد کشتی گیر ترکیه ای گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. مرادی در این مرحله با نتیجه 10 بر 2 مغلوب کشتی گیر آذربایجانی شد و به دیدار رده بندی رفت. وی در این دیدار با نتیجه 10 بر 1 کشتی گیر ترکیه ای را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 51 کیلوگرم نوید ابوطالبی در دور اول کشتی گیر قزاقستانی را مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتیجه 7 بر 2 و ضربه فنی حریف گرجستانی را شکست داد. ابوطالبی در دور بعد با نتیجه 6 بر 1 و دیسکالیفه حریف ترکیه ای را مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله با نتیجه 12 بر 7 مقابل حریف قزاقستانی پیروز شد و به دیدار فینال راه یافت. ابوطالبی در دیدار پایانی با نتیجه 5 بر 3 مغلوب حریف آذربایجانی شد و به مدال نقره رسید.
در وزن 60 کیلوگرم علی دزفولی نژاد در دور نخست مقابل حریف قزاقستانی مغلوب شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 71 کیلوگرم محمود کارگر پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر 1 مغلوب حریف قرقیزستانی شد و از دور رقابت کنار رفت.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید