هدف نشریه فرانسوی متوقف کردن قطار انقلاب بود/ راه مقابله بر مکر و کید دشمن، قوی شدن است

خطیب جمعه ورامین گفت: دشمنان متوجه شدند آنچه باعث شد پروژه عظیم اغتشاشات با آن همه عِده و عُده شکست بخورد تدابیر حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری بود، لذا از سر استیصال و ناچاری به اهانت روی آوردند.

به گزارش‌ خبر ساز از ورامین، حجت الاسلام جعفر طزری امام جمعه موقت این هفته ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به اینکه در سالروز میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) قرار داریم، اظهار کرد: میلاد فرخنده و سراسر نور همچنین روز زن را خدمت همه بانوان جامعه اسلامی تبریک می‌گویم، زنان در جامعه اسلامی و تاریخ انقلاب ما نقش پر رنگ و تاثیر گذاری داشته و دارند چه در عرصه های علمی، فرهنگی و چه در نقش کار آفرینی و چه در عرصه های مختلف دیگر.

وی با بیان اینکه زن در خانه نقش محوری دارد، گفت: آینده یک خانه و جامعه بستگی به میزان فعالیت و تلاش زن دارد، امروز دشمنان نظام برای تحقق اهداف خود، زنان جامعه را مورد تهاجم فرهنگی شدید قرار داده اند زیرا می‌دانند نابودی خانواده و جامعه در گرو نابودی زن است و نابودی زن زمانی است که از وظایف اصلی خود که تربیت فرزند و تحویل انسان های کار آمد به جامعه است باز بماند و در عوض تبدیل به یک وسیله برای التذاذ مرد شود.

امام جمعه موقت ورامین افزود: حضرت زهرا(س) یک زنی بود که در همه عرصه ها پیشتاز بود، در فرزند آوری با آن شرایط بد اقتصادی نمونه بود و در همسرداری بی نظیر و در تربیت فرزند بی بدیل، امروز هم زنان ما می‌توانند با الگوگیری از حضرت زهرا(س) به جایگاه اصلی خود باز گردند.

حجت الاسلام طزری با اشاره به اینکه در هفته گذشته یک نشریه معلوم الحال فرانسوی در یک اقدام سخیف به مقام مرجعیت و ولایت اهانت کرد و دولت خبیث فرانسه هم از آن حمایت کرد، گفت: هدف از این اقدام، آن‌هم در این زمان چیزی جز متوقف کردن حرکت انقلاب نبود زیرا آنان متوجه شدند آنچه باعث شد این پروژه عظیم اغتشاشات با آن همه عِده و عُده شکست بخورد تدابیر حکیمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری بود، لذا از سر استیصال و ناچاری به اهانت روی آوردند، ما ضمن محکوم کردن این عمل خبیثانه، از مسؤولان کشور درخواست می‌کنیم با این اقدام قاطعانه برخورد کنند.

وی تصریح کرد: از دولت خبیث فرانسه که به بهانه آزادی بیان راه هرگونه اهانت به مقدسات را باز گذاشته سوال می‌شود آیا اجازه سوال و تحقیق در مورد هولوکاست را می‌دهند؟ چرا مجله ای که تصویر کاریکاتور همسر ایشان را کشیده بود را محاکمه کردند، این اقدام دولت فرانسه نشان داد آزادی بیان ابزاری در دست غرب برای توهین به مقدسات کشورهای مخالف سیاست های غرب است.

خطیب جمعه ورامین خاطرنشان کرد: اهانت به مرجعیت و ولایت نه تنها از ابراز ارادت مردم کم نکرد بلکه عشق و ارادت مردم را بیشتر کرد.

حجت الاسلام طزری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با مداحان کشور نکات بسیار مهمی را فرمودند گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات دشمن ناامید کردن نسل جوان نسبت به انقلاب و آینده است، دشمن سعی دارد با بزرگ نمایی مشکلات و کوچک کردن نقاط مثبت انقلاب، مردم را خصوصا جوانان را نسبت به انقلاب ناامید کند، علاج این واقعه بیان خدمات بزرگ انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز دشمن بر اتحاد ملت و مردم متمرکز شده است تا از هر طریق که می‌تواند این اتحاد را بر هم زند حال یا از طریق قومیت، مذهب، گروه های سیاسی و غیره، لذا باید همه مسؤولان و آحاد مردم متوجه باشند هرگونه سخن یا مطلب یا مقاله و هرچیز دیگر که باعث انشقاق و تفرقه است بازی در زمین دشمن و کار دشمن کردن است.

خطیب جمعه ورامین در ادامه اظهار کرد: ایشان همچنین فرمودند در این اغتشاشات دشمن با یک برنامه جامع و حساب شده به میدان آمد لیکن آنچه باعث شد موفق نشود محاسبات غلط دشمن بود اولین محاسبه غلط دشمن این بود که گمان کرد با این اغتشاشات می‌تواند مردم معترض به وضعیت اقتصادی را با خود همراه کند اما مردم همراهی نکردند.

حجت الاسلام طزری عنوان کرد: امروز وضعیت اقتصادی در شرایط مناسبی نیست و این می‌طلبد مسؤولان سرعت و تلاش خود را چند برابر کنند تا دشمن از این نقطه ضعف سوء استفاده نکند، یکی دیگر از محاسبات غلط دشمن این بود که گمان کردند با این اقدامات می‌توانند بین مسؤولان اختلاف نظر بوجود آودند اما این هم انجام نگرفت.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن را فراموش نکنیم و کار را پایان یافته تلقی نکنیم بلکه در راستای قوی شدن ایران قوی گام برداریم، زیرا تنها راه غلبه بر مکر و کید دشمن، قوی شدن است و تا زمانی که قوی نشویم دشمن علیه ما توطئه خواهد کرد.

پایان پیام/۶۷۰۳۷

بیشتر بخوانید