آخرین زائری که شب گذشته پایانه بین‌المللی خسروی را ترک کرد فیلم

آخرین زائری که چهارشنبه شب، شانزدهم شهریورماه پایانه بین‌المللی خسروی را ترک کرد و با استقبال ماموران عراقی وارد خاک این کشور شد.

به گزارش خبر ساز از کرمانشاه، روز گذشته (چهارشنبه شانزدهم شهریورماه) به دلیل مشکلات زیرساختی مرز منذریه در عراق، از ظهر به مدت چند ساعتی امکان تردد از این مرز تقریبا متوقف شد.

همین موضوع سبب ازدحام بی‌سابقه جمعیت در مرز بین‌المللی خسروی شد که با ورود میدانی مدیریت ارشد استان و سفیر ایران در عراق و حمایت‌های معاون اول رییس جمهور، وزارت کشور و وزارت خارجه، از عصر این روز تردد زائران از سر گرفته شد که این تردد غروب چهار شنبه سرعت گرفت و تا ساعت ۲۰:۴۵ پایانه خسروی خالی از جمعیت شد.

فیلم|«آخرین زائری که چهارشنبه شب، شانزدهم شهریورماه پایانه بین‌المللی خسروی را ترک کرد و با استقبال ماموران عراقی وارد خاک این کشور شد.»

از امروز صبح تردد زوار در مرز خسروی روان و با رد شدن از زیر قرآن، بوی اسپند توسط مرزبانان غیور بدون هیچ مشکلی راهی عتبات عالیات و کربلای معلی می‌شوند.

امروز با توجه به گلایه زائران نسبت به گرمای طاقت‌فرسای مرز و کمبود سایبان، چند سایبان اضافه شده و گیت خروجی به سمت عراق را هم پوشانده تا گرما زائران را اذیت نکند.

گفتنی است، مرز خسروی با ۲۸ گیت از ساعت ۵ صبح تا ۱۹ عصر در حال خدمات‌رسانی به زوار اربعین حسینی است.

انتهای پیام/پ

بیشتر بخوانید