تحقیق و تفحص مجلس نشانه صداقت ارکان نظام در مبارزه با مفاسد اقتصادی است

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه در نظام هیچ خط قرمز و مصونیتی برای نهادها و مسئولین وجود ندارد، گفت: تحقیق و تفحص‌های مجلس نشانه صداقت ارکان نظام در مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

علی بابایی کارنامی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار سیاسی خبر ساز، در مورد گزارش تحقیق و تفحص مجلس از فولاد مبارکه اظهار داشت: گزارشی که در اختیار مجلس شورای اسلامی است با گزارشی که در اختیار رسانه ها قرار داده شده متفاوت است و هر تحقیق و تفحصی باید قبل از انتشار در رسانه ها، توسط قوه قضائیه بررسی شود.

وی افزود: نمایندگان مجلس در راستای منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، با انتشار اسامی متخلفان احتمالی تا قبل از اثبات جرم مخالف هستند، گرچه وکلای ملت با جدیت پیگیر تخلفات احتمالی هستند و خط قرمز مجلس مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

نماینده مردم ساری در مجلس در ادامه سخنانش عنوان کرد: تحقیق و تفحص های اخیر مجلس نشانه شفافیت و صداقت همه ارکان نظام در مبارزه با مفاسد اقتصادی هست و پیگیری تخلفات توسط مجلس حق جدی مردم است.

بابایی با اشاره به اینکه در نظام هیچ خط قرمزی برای نهادها و مسئولین وجود دارد، تاکید کرد: این شفافیت‌ها نشانه صداقت نظام است و نظام هیچ خط قرمز و مصونیتی برای نهادها و مسئولین وجود ندارد و ملاک کارآمدی و سلامت بودن افراد است.

عضو کمیسیون اجتماعی در پایان گفت: مجلس تا زمانی که این تحقیق و تفحص ها در قوه قضائیه بررسی شود باید به دنبال ممنوع‌‍‌الخروج کردن مدیران متخلف باشد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید