طولانی‌شدن پروسه اخذ مجوزها مهم‌ترین مشکل تولیدکنندگان بانه است

سرپرست فرمانداری شهرستان بانه با بیان اینکه باید بسته‌های تشویقی برای تولیدکنندگان در نظر گرفته شود اظهار داشت: طولانی‌شدن پروسه اخذ مجوزها در ادارات، مشکلات مالیاتی، مجوز حمل کالا به نقاط مختلف کشور مهمترین مشکل تولیدکنندگان این شهرستان است.

به گزارش خبر ساز از بانه، کمال خدری در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید بانه با اشاره به اینکه همه موانع تولید در بانه توسط فرمانداری و اداره صمت بانه شناسایی شده است، اظهار کرد: طولانی‌شدن پروسه اخذ مجوزها در ادارات، مشکلات مالیاتی، مجوز حمل کالا به نقاط مختلف کشور، برق، آب، منابع طبیعی، شرکت شهرک‌ها و بانک‌های عامل، مهمترین مشکلات تولیدکنندگان در بانه است.

وی با بیان اینکه مردم شهرستان بانه در هشت سال دفاع مقدس مرزداران خوبی برای نظام جمهوری اسلامی ایران بودند گفت: مردم این شهرستان با تقدیم بیش از یک هزار شهید و جانبار و آزاده دین خود را به نظام و انقلاب ادا کردند که شایسته بهترین و بیشترین خدمات هستند.

خدری افزود: رفع موانع تولید بهترین راه حل برای ایجاد اشتغال پایدار در بانه است که باید همکاران تصمیم‌گیر تلاش کنند رفع موانع تولید براساس واقعیت باشد.

امام جمعه موقت بانه نیز در این نشست گفت: در شهرستان بانه زمینه ایجاد شغل پایین است و سرمایه‌داران حاضر به سرمایه‌گذاری در این شهرستان نیستند و بستر برای ایجاد بنگاه‌های تولیدی هم فراهم نشده است.

ماموستا جمال کریمی افزود: به همین دلیل جوانان ما از روی ناچاری به کولبری روی می‌آورند و در این راه نیز مشکلاتی برای آنها پیش می‌آید لذا انتظار داریم بستر اشتغال و سرمایه‌گذاری در این شهرستان مرزی فراهم شود تا شعار رهبر معظم انقلاب عملی شود.

وی اظهار داشت: بسیاری از جوانان تحصیلکرده بیکار و منبع درآمدی ندارند که از روی ناچاری به شغل شوم کولبری پناه می‌برند.

انتهای پیام/2330/73

بیشتر بخوانید