آتش‌سوزی در کارخانه مبل‌سازی در شهرک صنعتی پرند/ 30 خودروی آتش‌نشانی مشغول عملیات اطفاء هستند

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان رباط‌کریم گفت: از عصر امروز کارخانه مبل‌سازی دچار حریق شده و حدود 30 خودروی آتش نشانی مشغول عملیات اطفاء هستند و تا به حال فوتی نداشتیم.

به گزارش خبر ساز از پرند، از بعد ازظهر امروز کارخانه بزرگ تولید مبل در شهرک صنعتی پرند دچار حریق شده و از همان ساعات اولیه نیروهای سازمان آتش‌نشانی از ایستگاه‌های مختلف شهرستان‌های اطراف در محل حاضر و مشغول اطفاء هستند.

احمدرضا اسماعیلی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان رباط‌کریم ساعتی پیش در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۶:۳۰ یک مجتمع هفت طبقه تولید مبل و صنایع چوبی دچار حریق شده خسارات زیادی به آن وارد شده است.

وی در خصوص علت طولانی شدن عملیات اطفاء گفت: به علت وجود مقدار زیاد مواد قابل اشتعال مثل فوم و رزین عملیات اطفاء طولانی شده به‌طوری که چند مرتبه آتش خاموش ولی مجدد شعله‌ور شده است.

اسماعیلی ادامه داد: خوشبختانه آتش‌سوزی تحت کنترل است و از سرایت آن به کارگاه‌های دیگر جلوگیری شده و الحمدالله کمبودی از نظر ماشین‌آلات هم وجود ندارد به طوری که هم اکنون حدود ۳۰ خودرو آتش‌نشانی از همه شهرهای شهرستان از جمله پرند، رباط‌کریم، نصیرشهر، نسیم‌شهر، وحیدیه و فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) پای کار هستند تا آتش را به‌طور کامل اطفاء و محیط را ایمن‌سازی کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه استحکام ساختمان بد نیست و در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و نیروهای آتش‌نشانی مشغول لکه‌گیری هستند.

معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان رباط‌کریم در خصوص علت حادثه و تلفات احتمالی نیز گفت: علت حادثه باید پس از اطفاء بررسی و توسط کارشناسان اعلام شود در خصوص تلفات هم خوشبختانه این حادثه تا الان تلفات جانی نداشته است.

وی در پایان گفت: احتمالا پایان عملیات اطفاء با لکه‌گیری‌های لازم حدود چند ساعتی به طول خواهد کشید.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید