استاندار خراسان‌جنوبی: تلاش برای بازگشایی ریل قطار در طبس ادامه دارد

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: از مجموع سه واگن واژگون شده قطار مشهد-یزد تاکنون ۲ مورد با کمک جرثقیل بلند شده و تلاش‌ها برای جابه‌جایی واگن مانده ادامه دارد.

به گزارش خبر ساز از طبس، جواد قناعت، استاندار خراسان‌جنوبی دقیقی پیش در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: از ۱۱ سالن این قطار مسافربری، هشت سالن از ریل خارج شد که سه سالن به طور کامل واژگون شده و عملیات برای برگرداندن واگن‌ها به حالت اولیه در حال انجام است.

وی بیان داشت: از مجموع سه واگن واژگون شده قطار مشهد-یزد تاکنون ۲ مورد با کمک جرثقیل بلند شده و تلاش‌ها برای جابه‌جایی واگن مانده ادامه دارد.

استاندار خراسان‌جنوبی گفت: با ادامه تلاش‌ها پیش‌بینی می‌شود مسیر راه‌آهن در طبس که بر اثر خروج قطار مسافری مشهد- یزد از ریل بسته شد تا امشب بازگشایی شود.

قناعت با بیان اینکه همه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، افزود: مسافران که در این حادثه آسیب ندیده یا مصدوم سرپایی بوده‌اند با قطار ویژه به طبس انتقال یافتند و از طبس با اتوبوس‌های پیش‌بینی شده به مقصد خود یعنی شهرستان یزد منتقل شدند.

وی مطرح کرد: با حضور مدیران و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی در محل وقوع حادثه، احتمالا تا شب این مسیر باز شود و فعالیت قطار مشهد- یزد از سر گرفته می‌شود.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: بیماران بد حال به طبس منتقل شده‌اند و کارهای تخصصی درباره آن‌ها در حال انجام است.

قناعت ادامه داد: بقیه مسافران در وضعیت مناسبی قرار دارند و از خانواده‌های آن‌ها درخواست می‌کنیم که دغدغه‌ای در این مورد نداشته باشند.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ب

بیشتر بخوانید