فعالیت 17 تیم بازرسی بهداشت محیط خراسان شمالی در ایام ماه رمضان

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به تشدید نظارت بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی و اماکن در ماه مبارک رمضان، از فعالیت ویژه 17 تیم بازرسی بهداشت محیط در این راستا خبر داد.

به گزارش خبر ساز از بجنورد، عصر امروز محمدرضا اکبری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه‌ها با اعلام فعالیت ۱۷ تیم بازرسی بهداشت محیط استان در ایام ماه رمضان، اظهارکرد: برنامه تشدید نظارت بر مراکز و اماکن فعال در ماه مبارک رمضان از جمله اماکن برگزاری مراسم، مراکز تهیه و عرضه و فروش مواد غذایی، فروشگاه‌ها، مراکز تهیه و عرضه آش، حلیم، نانوایی، زولبیا و بامیه و...در حال اجرا است.

وی گفت: تیم‌های بازرسی مشترک با سایر دستگاه‌های مرتبط به‌منظور انجام نظارت‌های مشترک نیز تشکیل شده است و نظارت مستمر بر مراکز تهیه و توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی فعال مرتبط با ماه مبارک رمضان با اولویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در خصوص نظارت‌های بهداشتی نیز افزود: با آغاز کشیک نوروزی تا پایان روز ۱۳ فروردین تعداد ۴هزار و ۵۴۵ مورد نظارت بهداشتی توسط بازرسان مراکز بهداشت استان و ۶۶۴ مورد نظارت در قالب تیم‌های مشترک با اصناف، تعزیرات و سازمان صمت انجام و منجر به صدور ۷۷ مورد معرفی واحد صنفی متخلف به مراجع قضایی شد.

انتهای‌پیام/ز

بیشتر بخوانید