صهیونیست‌ها اموال فلسطینیان را در کرانه باختری به آتش کشیدند

صهیونیست‌ها اموال فلسطینیان را در کرانه باختری به آتش کشیدندشهرک‌نشینان و نظامیان رژیم صهیونیستی، ظهر امروز (چهارشنبه) اموال فلسطینیان را در کرانه باختری به آتش کشیدند و 1 فلسطینی را به شهادت رساندند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبر ساز، وزارت بهداشت فلسطین، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد یک فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در منطقه «ترمسیعا» (مرکز کرانه باختری) به شهادت رسیده است.

صدها شهرک‌نشین صهیونیست، ظهر امروز، به منطقه ترمسعیا حمله کردند و خانه‌ها و خودروی فلسطینیان را تحت تدابیر امنیتی نظامیان صهیونیست به آتش کشیدند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد گلوله به سینه این شهید فسلطینی اصابت کرد و او پیش رسیدن به مرکز پزشکی منطقه ترمسیعا به شهادت رسید.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی، این شهید فلسطینی ۲۷ساله بوده و «عمر قطین» نام داشته است. پایگاه خبری «عرب۴۸» خبر داد که قطین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین ساعاتی قبل اعلام کرده بود که سه فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست مجروح شدند.

عمر قطین شهید فلسطینی

براساس گزارش عرب۴۸، «حسین الشیخ» دبیرکل کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین در واکنش به حمله امروز شهرک‌نشینان به فلسطینیان کابینه رژیم صهیونیستی را مسئول این اقدام دانست و خواستار تشکیل کمیته‌های مردمی برای محافظت از اموال شهروندان فلسطینی و مقابله شهرک‌نشینان شد.

الشیخ همچنین از دولت آمریکا و جامعه بین‌الملل خواست که کابینه رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم را وادار کند جلوی حملات شهرک‌نشینان را بگیرند.


پایان پیام/

بیشتر بخوانید