تصویر سند جعلی مولوی عبدالحمید برای حج!

تصویر سند جعلی مولوی عبدالحمید برای حج!روز گذشته خبری با عنوان «استفاده یک مولوی مشهور از سند و فیش جعلی برای سفر حج» منتشر شد؛ علی‌رغم آنکه در این خبر نامی از آن فرد مشهور برده نشده بود، اما یک روز بعد مولوی عبدالحمید به این خبر واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبر ساز به نقل از تسنیم، روز گذشته خبری با عنوان «استفاده یک مولوی مشهور از سند و فیش جعلی برای سفر حج» منتشر شد؛ علی‌رغم آنکه در این خبر اسمی از آن فرد مشهور برده نشده بود، اما یک روز بعد جناب مولوی عبدالحمید به این خبر واکنش نشان داد تا ضمیر، مرجع‌اش را پیدا کرده باشد.

فیش ادعایی آقای مولوی عبدالحمید برای حج، دارای چنین مندرجاتی است که گویا وی آن را از فردی به نام «اصغر ک» به شماره ملی با ابتدای 252 و به نشانی کاشان... خریداری کرده است.

سایر قسمت‌های این سند صلح مربوط به فیش هم با داده‌هایی پر شده امّا یک بخش مهم و تعیین‌کننده آن شماره سندی است که موضوع جعلی بودن را آشکار می‌کند.

شماره سندی که برای این مصالحه‌نامه درج شده، 139822455871000041 است، امّا با بررسی آن در اسناد رسمی کشور مشخص می‌شود که این شماره مربوط به سند ثبت‌شده پیشین دیگری در سازمان ثبت و مربوط به مصالحه نامه دیگری است. هر چند اصلِ خرید فیش حج از استان دیگر نیز فی‌نفسه بر اساس قانون تخلف است.

سند اصلی و غیرجعلی، مربوط به مصالحه‌نامه‌ای میان خانم ام‌البنی ع با وکالت آقای مهدی ت و خانم لعل بی‌بی ح با وکالت همان آقای مهدی ت در تاریخ 22 اسفند 1398 است. امّا تیم آقای عبدالحمید با شماره‌ همین سند و با باقی گذاشتن بسیاری دیگر از داده‌های مندرج در آن، اطلاعات دیگر مربوط به خود را با مدعای خرید فیش حج درج و در واقع سندی را جعل کرده است.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید