نظافتچی سارق در شهریار دستگیر شد

نظافتچی سارق در شهریار دستگیر شدفرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فرد نظافتچی که اقدام به سرقت بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهر از خانه‌ای در شهرک اندیشه شهرستان شهریار کرده بود، خبر داد.

به گزارش خبر ساز از شهریار، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فردی که اقدام به سرقت بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهر از خانه‌ای در شهرک اندیشه شهرستان شهریار کرده بود، خبر داد.

وی در رابطه با این خبر اظهار کرد: به دنبال وقوع یک فقره سرقت طلا و جواهرات از منزلی در شهرک اندیشه شهرستان شهریار، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران قرار گرفت و آنان پس از اقدامات فنی و اطلاعاتی متوجه شدند که فردی به عنوان نظافتچی به منزل شاکی مراجعه داشته و در زمان سرقت نیز در محل حضور داشته است؛ در همین راستا نیز تحقیقات پلیس در این زمینه آغاز شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تحقیقات انجام شده، ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته پلیسی متهم مورد شناسایی قرار گرفته و پس از هماهنگی با مقام قضایی و اخذ مجوز‌های لازم، طی عملیاتی در مخفیگاهش واقع در شهرستان اندیشه شهریار دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

سردار عزیزی با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: این فرد که نظافتچی خانه مذکور بود، در جریان بازجویی‌ها اعتراف کرد که با همکاری یک پسر جوان اقدام به تهیه کلید در منزل کرده و با استفاده از غفلت صاحبخانه، اقدام به سرقت طلا و جواهرات کرده است.

وی با بیان اینکه این فرد بیش از یک کیلوگرم طلا و جواهرات و ساعت‌های گران قمیت، مجموعا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را به سرقت برده بود، ابراز کرد: متهم در اعترافاتش گفت که طلا و جواهرات مذکور را به یکی از استان‌های کشور منتقل کرده که با هماهنگی صورت گرفته جواهرات مذکور نیز کشف و به مالباخته تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده، تشریح کرد: متهم دستگیر شده به همراه پرونده متشکله برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد؛ همدست دیگر متهم نیز مورد شناسایی قرار گرفته است.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید