رهبر انصارالله: همواره آماده کمک به گروه‌های مقاومت فلسطین هستیم

رهبر انصارالله: همواره آماده کمک به گروه‌های مقاومت فلسطین هستیمرهبر جنبش انصارالله یمن ضمن تاکید بر موضع ثابت این کشور در قبال مسئله فلسطین، گفت که مردم یمن همواره آماده حمایت و پشتیبانی از ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت در این کشور هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبر ساز، «احمد برکه» نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در یمن، عصر امروز (جمعه)، در صنعا با سید «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن خبر داد رهبر انصارالله در این دیدار تاکید کرده که موضع یمن در قبال مسئله فلسطین ثابت است و این کشور همواره در تقابل با دشمن اسرائیلی در کنار مردم فلسطین خواهد ایستاد.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی همچنین در این دیدار از نقش دلیرانه و جهادی جنبش جهاد اسلامی و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطین در جنگ اخیر با رژیم صهیونیستی (نبرد ثأر الاحرار) و در دیگر مبارزات تمجید کرد.

رهبر انصارالله تاکید کرد که مردم یمن همواره آماده ارائه هر گونه کمک و حمایت از مردم فلسطین و جنبش‌های مقاومت در فلسطین هستند.

اما در مقابل، نماینده جهاد اسلامی فلسطین ضمن تشکر و قدردانی از ملت یمن برای توجه به مسئله فلسطین، نقش رهبر انقلاب یمن و مواضع شجاعانه او در قبال فلسطین را ارج نهاد.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن همواره با محکوم کردن اقدامات ضدفلسطینی رژیم صهیونیستی، بر موضع ثابت خود مبنی بر حمایت از فلسطین تاکید کرده است.

مردم یمن بارها در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان بارها در شهرهای مختلف یمن تظاهرات و راهپیمایی گسترده برگزار کرده‌اند.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید