علیرضابیگی با محدودیت‌های بیشتری مواجه می‌شود

علیرضابیگی با محدودیت‌های بیشتری مواجه می‌شودسخنگوی هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان از برنامه این هیأت برای اعمال محدودیت‌های بیشتر علیه احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز خبر داد.

حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبر ساز گفت: هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان برنامه دارد تا محدودیت‌های بیشتری را برای احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس اعمال کند.

وی افزود: هنوز در هیئت تصمیمی در این باره اتخاذ نشده و محدودیت‌های مالی علیه آقای علیرضا بیگی پس از تصمیم‌گیری و صدور رأی در هیئت اعلام خواهد شد.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان اظهار داشت: علاوه بر هیئت، پرونده آقای علیرضا بیگی در دادگاه نیز در حال بررسی و در جریان است و در جریان بررسی این پرونده در دادگاه نیز تصمیماتی اتخاذ خواهد شد.

دیروز رئیس مجلس اعلام کرد بنا بر نظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان این نماینده مجلس امکان نطق در مجلس ندارد و باید این هیات تصمیم نهایی را در این باره اتخاذ کند.

احمد علیرضابیگی استاندار آذربایجان شرقی در دوره ریاست جمهوری احمدی نژاد که اکنون نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی است با اتهام زنی به مجلس و دولت درباره اخذ رشوه در جریان استیضاح وزیر صمت به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان احضار شد تا به این اتهام رسیدگی شود. بنا به اعلام سخنگوی هیات رئیسه مجلس در جلسه بررسی این اتهام بیگی سندی برای اثبات ادعای خود ارائه نکرد و از طرفی پس از آنکه بیگی اسنادی را در رسانه ها منتشر کرد معلوم شد تاریخ اسنادی که هنوز صحت آنها در حال بررسی است پیش از دوره وزارت فاطمی امین در وزارت صمت بوده و عملا امکان رشوه وجود نداشته است.

این در حالی است که اصل دریافت خودروی شاسی بلند توسط عده ای از نمایندگان توسط برخی از نمایندگان مورد تایید قرار گرفته و دستگاه های نظارتی در حال بررسی این مسئله هستند.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید