صادرات بیش از ۷۰ هزار کامیون کالا به عراق از طریق مرزهای کرمانشاه

صادرات بیش از ۷۰ هزار کامیون کالا به عراق از طریق مرزهای کرمانشاهسرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: طی دو ماهه نخست از سالجاری ۷۰ هزارو ۲۷۷ دستگاه کامیون حامل کالای صادراتی با انجام تشریفات گمرکی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه کالای خود را به خارج از کشور صادر کردند.

علی‌اصغر عباس‌زاده، سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فاسر در کرمانشاه، صادرات بیش از ۷۰ هزار کامیون کالا به عراق طی دو ماهه سال‌جاری از طریق مرزهای کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد کامیون عبوری حامل کالای صادراتی از حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه، گمرک پرویزخان باتردد ۲۸ هزارو ۶۶۳ دستگاه کامیون بیشترین سهم کامیون‌های حامل کالای صادراتی را در بین گمرکات استان کرمانشاه به خود اختصاص داده است.

وی سهم گمرک خسروی از کامیون‌های حامل کالای صادراتی را ۱۶ هزارو ۱۱۵ دستگاه عنوان کرد و افزود: تعداد کامیون‌های عبوری از گمرکات سومار، شوشمی و شیخ‌صله به ترتیب ۹ هزار و ۳۴۲ دستگاه، ۱۰ هزار و ۱۳۹ دستگاه و ۶ هزارو ۱۸ دستگاه بوده است.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گفت: حجم کالای صادراتی توسط این تعداد کامیون ۴۵۸ میلیون و ۲۹۶ هزار و ۷۴۷ دلار کالا به وزن یک‌میلیون و ۱۷۰ هزار و ۲۹۹ تن بوده است.

عباس‌زاده عمده کالاهای صادراتی از طریق حوزه نظارت گمرکات استان را میلگرد و آهن‌آلات،کاشی و سرامیک، میوه و تره‌بار، سنگ‌های ساختمانی، لبنیات، انواع محصولات پلاستیکی و ظروف یک‌بار مصرف و... عنوان کرد.

پایان پیام/پ

بیشتر بخوانید