ذوالنور: هر جا فسادی وجود دارد ناشی از خلأ آرمان‌های انقلاب است

ذوالنور: هر جا فسادی وجود دارد ناشی از خلأ آرمان‌های انقلاب استنایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هر جا تفکر انقلابی وجود داشت، ما شاهد پیروزی و سربلندی ایران بوده‌ایم و هر جا شما فسادی می‌بینید، خلأ گفتمان و آرمان‌های انقلابی را مشاهده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبر ساز، همایش «آرمان امام در شریان امت» عصر امروز (سه‌شنبه ۹ خرداد) به همت شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های مسجد امام صادق(ع) تهران با حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی و اعضای این تشکل سیاسی برگزار شد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در این همایش، در سخنانی با اشاره به در پیش بودن رحلت جانسوز امام (ره)، گفت: اگر در یک جمله بخواهم از حضرت امام بگویم، آن جمله این است که امام جامع‌الاضداد بود، امام یک شخصیت ساده‌زیست و یک مرد میدان بود.

وی افزود: امام از نظر شجاعت و مواسات یک الگو برای جامعه بود، عده‌ای در زمان جنگ خواستند برای امام پناهگاه بسازند ولی امام نپذیرفت.

حجت‌الاسلام ذوالنور خاطرنشان کرد: امام کادرسازی برای انقلاب اسلامی انجام داد و کادرسازی درست از منظر امام، یعنی کادری که از گناه بترسد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبین گفتمان امامت و امام‌مداری در جامعه، گفت: امام‌مداری در حال حاضر در تبعیت از امام وقت معنا پیدا می‌کند.

وی افزود: بعضی‌ها با امام بودند، آیا از رهبری و امام فعلی تبعیت می‌کنند؟ تاریخ می‌گوید همان کسانی که به ستون پیغمبر چسبیدند، به میراث پیامبر لگد زدند.

نایب رئیس مجلس در ادامه گفت: سیره اهل بیت یعنی ولایت‌مداری و ما بایداز امام رضا (ع) و از حضرت فاطمه (س) ولایت‌مداری را یاد بگیریم.

حجت‌الاسلام ذوالنور افزود: در هر زمینه‌ای که سرمایه اجتماعی ما از بین رفته، دلیلش این بوده که باور معنای امامت و امام‌مداری و ولایت‌مداری در آن زمینه صورت نگرفته است.

وی خاطرنشان کرد: هر کجا که تفکر انقلابی وجود داشت، ما شاهد پیروزی و سربلندی ایران بوده‌ایم و هر جا که شما فسادی می‌بینید، خلاء گفتمان و آرمان‌های انقلابی را مشاهده می‌کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: دولت در زمان آقای روحانی حتی نمی‌توانست حقوق کارمندانش را بدهد و از صندوق توسعه ملی قرض گرفت و باید در حال حاضر این مسائل را برای مردم روشن کنیم.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید