الهیان: هدف اتهام به نمایندگان افزایش فشار برای استیضاح وزیر صمت است/ دادستان به عنوان مدعی‌العموم به مسئله ورود کند

الهیان: هدف اتهام به نمایندگان افزایش فشار برای استیضاح وزیر صمت است/ دادستان به عنوان مدعی‌العموم به مسئله ورود کندنماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه هدف اتهام به نمایندگان افزایش فشار برای استیضاح وزیر صمت است، گفت: از دادستانی می‌خواهیم به‌عنوان مدعی العموم به مسئله ورود کند.

زهره الهیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبر ساز پیرامون ادعای طرح شده توسط یکی از نمایندگان مجلس، مبنی‌بر اهدای ۷۵ دستگاه خودروی شاسی بلند به تعدادی از نمایندگان، در ازای رای منفی به استیضاح وزیر صمت، گفت: پیروی امضای برخی از نمایندگان برای استیضاح وزیر صمت، متأسفانه اظهارات خلاف و کذبی توسط یکی از نمایندگان صورت گرفت که به وجهه و جایگاه مجلس شورای اسلامی که به تعبیری عصاره فضائل ملت است، خدشه وارد کرد.

وی افزود: با توجه به این‌که طبق بررسی‌های صورت‌گرفته، سخنگوی هیات رئیسه‌ مجلس، کذب بودن این ادعا را اعلام کردند و اسنادی نیز دراین‌باره ارائه نشده است، قاعدتاً مطالبه عموم نمایندگان مجلس این است که هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، برخورد جدی با این‌گونه اظهار نظرهایی که جایگاه و شان مجلس انقلابی و نمایندگان را زیر سوال می‌برد، داشته باشند و ورود جدی هیات نظارت به این موضوع، ضروری است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قاعدتاً نوع ورود نماینده اظهار کننده این ادعا، با هدف افزایش فشار برای استیضاح وزیر صمت بوده که امری غیراخلاقی است وخدشه به اعتماد ملی وسرمایه اجتماعی میباشد ، که باید برخورد جدی با آن شود تا از تکرار این اظهارات خلاف جلوگیری شود. چرا که برای رسیدن به هدف مشخص ، نباید این‌گونه شأن و جایگاه نمایندگان ملت زیر سوال برود.

وی تصریح کرد: از دادستان محترم نیز بعنوان مدعی العموم می‌خواهیم ورود جدی به موضوع داشته باشد.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید