رئیس‌جمهور شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت/ رئیسی: علل و انگیزه‌های حادثه شناسایی شود

رئیس‌جمهور شهادت آیت‌الله سلیمانی را تسلیت گفت/ رئیسی: علل و انگیزه‌های حادثه شناسایی شودرئیسی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، تصریح کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.

به گزارش گروه سیاسی خبر ساز، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان این اتفاق اقدام کنند.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

شهادت عالم ربانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی نماینده خبرگان رهبری در استان سیستان و بلوچستان در حادثه تیراندازی در بابلسر، موجب تأثر و تألم فراوان شد.

اینجانب با ابراز همدردی، شهادت این روحانی ارجمند را به بیت مکرم و علمای اعلام و دانشگاهیان و مردم شهیدپرور استان مازندران تسلیت می‌گویم و از خداوند بزرگ برای آن مرحوم علو درجات و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و سلامت مسألت دارم.

لازم است نیروهای امنیتی و انتظامی هر چه سریع‌تر نسبت به علل وقوع حادثه و همچنین شناسایی انگیزه احتمالی عامل یا عاملان اقدام کنند.
سید ابراهیم رئیسی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

پایان پیام/

بیشتر بخوانید