احزاب، شخصیت‌ها و مسئولان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

احزاب، نهادها، تشکل‌ها، دانشگاهیان، شخصیت‌ها و مسئولان با صدور پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش گروه سیاسی خبر ساز، احزاب، نهادها، تشکل‌ها، دانشگاهیان، شخصیت‌ها و مسئولان با صدور پیام‌ها و بیانیه‌های جداگانه ضمن محکوم کردن جنابات رژیم صهیونیستی از مردم برای حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

سپاه پاسداران: انتفاضه فلسطین نویدبخش پایان حیات ننگین صهیونیست‌ها است/ دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با دعوت از ملت ایران برای حضور پرشور و حماسی در راهپیمایی روز جهانی قدس، انتفاضه فلسطین و شمشیر قدس را برنده تر از همیشه نویدبخش پایان حیات ننگین رژیم جعلی و موقتی صهیونیستی دانست.

ستاد کل نیروهای مسلح: شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده است

ستاد کل نیروهای مسلح طی بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس و دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، تاکید کرد: شمارش معکوس برای فروپاشی صهیونیسم آغاز شده، تا جایی که به فضل الهی در آینده‌ای نه چندان دور چیزی به نام رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت.

متن کامل بیانیه را اینجا بخوانید.

سازمان بسیج مستضعفین: ملت ایران پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس را سر خواهند داد

سازمان بسیج مستضعفین در آستانه روز جهانی قدس تاکید کرد: ملت مؤمن، انقلابی و روزه‌دار ایران اسلامی در برهه‌ای که نظام سلطه و استکبار جهانی با فتنه‌انگیزی در کشورهای اسلامی، قصد تضعیف اسلام و محور مقاومت جهان اسلام را دارد، پرشورتر از سال‌های قبل فریاد آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

متن کامل بیانیه را اینجا بخوانید.

وزارت دفاع از مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

وزارت دفاع ضمن محکومیت اشغال، تجاوز، ستم و کشتار کودکان و زنان و مردان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، از آحاد ملت شریف و همیشه در صحنه ایران برای حضور در راهپیمایی شکوهمند و دشمن شکن روز قدس دعوت کرد.

متن کامل بیانیه وزارت دفاع را اینجا بخوانید.

ارتش: فروپاشی رژیم صهیونسیتی از هر زمان دیگری نزدیک‌تر است

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس ضمن دعوت از عموم مردم برای حضور در راپیمایی، اعلام کرد: اکنون که به واسطه افشای چهره پلید رژیم صهیونیستی، طرح‌ عادی‌سازی روابط با شکست مواجه شده و موجی از اختلاف، درون آن را فرا گرفته، فروپاشی این رژیم از هر زمان دیگر نزدیک‌تر می‌نماید.

متن بیانیه ارتش را اینجا بخوانید.

شورای نگهبان: رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی و قدس در آستانه آزادی است

شورای نگهبان همزمان با فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی در مسیر فروپاشی و قدس در آستانه آزادی است.

همچنین ادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان هم در پیامی تاکید کرد: هموار کردن راه تشکیل امت واحده و زمینه‌سازی برای حکومت مستضعفین که در پیام امام خمینی(ره) مبنی بر تعیین آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس متجلی است، از آرمان‌های قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران است و حمایت از جبهه جهانی مقاومت، زمینه‌‌ساز تحقق این آرمان.

متن بیانیه شورای نگهبان را اینجا بخوانید

مخبر: روز جهانی قدس محور وحدت در جهان اسلام است

محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی به مناسبت روز جهانی قدس، با تاکید بر اینکه روز قدس محور وحدت در جهان اسلام است، از آحاد ملت ایران اسلامی دعوت کرد تا با حضور در این روز تاریخی، بار دیگر همبستگی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان دهند.

متن پیام مخبر را اینجا بخوانید

ولایتی: موضوع فلسطین مسئله مشترک تمام آزادیخواهان جهان است

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی طی بیانیه‌ای ضمن دعوت از مردم غیور ایران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس تأکید کرد: امروز دیگر مسئله فلسطین، مسئله منطقه‌ای، عربی و حتی جهان اسلام نیست، بلکه مسئله مشترک تمام آزادیخواهان جهان است.

متن کامل پیام ولایتی را اینجا بخوانید.

آملی‌ لاریجانی: روز جهانی قدس هر ساله خواب را از چشم دشمنان اسلام می‌رباید

آیت الله آملی‌ لاریجانی رئیس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز با صدور پیامی ضمن دعوت از مردم ایران و مسلمانان جهان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد: روز جهانی قدس همه ساله خواب را از چشم دشمنان اسلام و اشغالگران قبله اول مسلمین می‌رباید و ضعف و عجز مستکبران عالم را در برابر وحدت و غیرت جهان اسلام به تصویر می‌کشد.

متن این پیام را اینجا بخوانید.

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد

انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر قدس، از مردم به‌خصوص دانش‌آموختگان و دانشجویان سراسر کشور دعوت کرد حضور گسترده و شکوهمند خود را در راهپیمایی این روز بزرگ و تاریخی به نمایش بگذارند.

متن کامل بیانیه را اینجا بخوانید.

دعوت کانون دانشگاهیان از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بر این باور است که حضور روزه داران مومن و فریادهای ظالم ستیزانه و مظلوم یاورانه آنان مایه‌ دلگرمی مبارزان میدان و رزمندگان خط مقدم جهاد است. لذا با این اعتقاد و در راستای لبیک گویی به ندای حق طلبانه‌ی ولی امر مسلمین جهان و سکاندار نظام اسلامی حضرت امام خامنه ای مد ظله العالی از همه اقشار، اصناف و آحاد امت اسلامی در سراسر جهان دعوت می کند با حضور حماسی و غیرتمندانه، برگ زرین دیگری در کارنامه سیاسی و الهی خود ثبت نمایند.

متن کامل بیانیه را اینجا بخوانید.

حزب موتلفه اسلامی: امروز آشوب های درون جامعه یهودی، زنگ شکست قریب الوقوع رژیم صهیونیستی است،

حزب موتلفه اسلامی در بیانیه‌ای با تاکید بر اینکه امروز آشوب های درون جامعه یهودی، زنگ شکست قریب الوقوع رژیم طاغوتی صهیونیستی است، از همه ملت بزرگ ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه حزب موتلفه اسلامی را اینجا بخوانید.

سازمان بسیج اساتید کشور و بسیج اساتید دانشگاه آزاد از عموم مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند

سازمان بسیج اساتید و بسیج اساتید دانشگاه آزاد هم در بیاینه ای جداگانه از عموم مردم ایران برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

متن بیانیه سازمان بسیج اساتید را اینجا بخوانید.

جامعه اسلامی دانشگاه تهران: مردم و دانشجویان در راهپیمایی امسال حضور حماسی خواهند داشت

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران هم با صدور بیانیه ای تاکید کرد: در روز قدس امسال جامعه بزرگ دانشجویان و ملت شریف ایران در کنار مسلمانان جهان بار دیگر اقصی نقاط جهان را صحنه حضور حماسی خویش خواهند کرد و با چنین اراده ای رژیم کودک کش اسرائیل ماندگار نخواهد بود.

متن این بیانیه را اینجا بخوانید.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید