بذرپاش: پروژه مسکن مهر هشتگرد تا پایان ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد/ مسکن ویلایی در شهرهای کمتر از ۲۵ هزار نفر

وزیر راه و شهرسازی ضمن افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: پرونده مسکن مهر در این منطقه تا پایان ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

به گزارش خبر ساز از کرج، مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، امروز در حاشیه افتتاح ۲۲۰۰ واحد مسکن مهر در شهر جدید هشتگرد، گفت: پروژه مسکن مهر در این شهر تا پایان ۱۴۰۲ به اتمام می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه واحدهایی که امروز به بهره‌برداری رسیده است بیش از ۱۰ سال از آغاز آن گذشته بود، یادآور شد: از این میان ۶۶۰ واحد ۱۰۰ متری به صورت سه طبقه‌ای و شبه ویلایی ساخته شد و مابقی در متراژ کمتر و به شکل آپارتمان به بهره‌برداری رسید.

این مقام مسؤول تصریح کرد: ۱۰ هزار واحد در پردیس و ۷ هزار واحد در پرند تحویل مخاطبان شده است و ۲۵۰۰ واحد دیگر در دستور کار قرار دارد.

پروژه‌های نیمه کاره اولویت دولت است

بذرپاش در بخش دیگری با اشاره به اینکه این پروژه‌های نیمه کاره به صورت ویژه در دستورکار دولت است، یادآور شد: تلاش خود را بکارگرفته ایم باتوجه به اختلاف هزینه‌ها از زمان ثبت نام پروژه‌های مسکن مهر تا به امروز از منابع دولت استفاده کرده و در قالب نهضت ملی مسکن به مردم خدمات ارائه کنیم.

به گفته وی برخی از پروژه‌های مسکن مهر ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند اما برخی دیگر تا ۹۰ درصد نیز پیشرفته است، از این رو به تناسب پیشرفت بیشتر اولویت بندی کرده ایم.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: در نظر داریم با توجه به موقعیت زمین و جمعیت مسکن‌ها در قالب سه طبقه ای و به شکل خانه‌های ویلایی آماده بهره برداری شود.

بذرپاش با اشاره به اینکه نهضت ملی مسکن در شهرهایی با کمتر از ۲۵ هزار نفر حتما ویلایی خواهد بود، اضافه کرد: این امر در شهرهایی با جمعیت بالاتر نیز ممکن است، در صورتی که اراضی مورد نیاز در موقعیت جغرافیایی مناسب وجود داشته باشد.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید