پیام سرلشکر سلامی در پی شهادت سردار علیجانی/ مجاهدت‌های شهید علیجانی برای همیشه ماندگار خواهد بود

در پی شهادت مدافع حرم سردار ابوالفضل علیجانی، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خبر ساز از اصفهان در پی شهادت سردار شهید ابوالفضل علیجانی از رزمندگان دانشکده علوم و فنون امیرالمؤمنین علیه السلام نیروی زمینی سپاه در مأموریت مستشاری در سوریه، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تبریک و تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: شهادت پرافتخار پاسدار رشید سپاه اسلام، مدافع سرافراز حرم سردار ابوالفضل علیجانی از افسران شجاع دانشگاه امام حسین (ع) و دانشکده علوم و فنون حضرت امیرالمومنین (ع) نیروی زمینی سپاه که در ماموریتی مستشاری در سوریه به فیض شهادت نائل آمد را به خانواده معظم و همرزمان دلاور ایشان و همچنین مردم غیور و شهیدپرور استان اصفهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

همچنین در این پیام اشاره شده است: مجاهدت‌های سترگ و شکوهمند آن سردار عالیقدر در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و صیانت از امنیت و آرامش این سرزمین در رویارویی با تروریسم تکفیری و دشمنان امت اسلامی برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش جوانان غیرتمند و انقلابی امروز و فردای میهن اسلامی به ویژه نسل جدید پاسداران انقلاب خواهد بود.

در پایان این پیام خاطرنشان شده است: از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم و علاقمندان و همرزمان ارجمند وی، سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

انتهای خبر/۶۳۱۲۸/م/ ت 7

بیشتر بخوانید