ادعای رژیم صهیونیستی درباره شیرین ابوعاقله رد شد

شبکه تلویزیونی الجزیره می‌گوید به ویدیویی دست یافته که نشان می‌دهد برخلاف گفته مقامات رژیم صهیونیستی، در زمان تیراندازی به سوی شیرین ابوعاقله، هیچ گونه درگیری میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها وجود نداشته و او در شرایطی که آرامش حاکم بوده به شهادت رسیده است.

به گزارش خبرنگار رسانه خبر ساز، شبکه تلویزیونی الجزیره می‌گوید به ویدیویی دست یافته که نشان می‌دهد برخلاف گفته مقامات رژیم صهیونیستی، در زمان تیراندازی به سوی شیرین ابوعاقله، هیچ گونه درگیری میان اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها وجود نداشته و او در شرایطی که آرامش حاکم بوده به شهادت رسیده است.

شیرین ابوعاقله، خبرنگار الجزیره، روز ۲۱ اردیبهشت( یازدهم ماه می) در حین پوشش خبری هجوم ارتش اسرائیل غاصب به مناطقی در شهر جنین در کرانه باختری رود اردن، توسط یک سرباز اسرائیلی به شهادت رسید.

ویدیوی جدیدی که الجزیره می‌گوید صحت آن را تایید کرده، قبل از کشته شدن شیرین ابوعاقله و همچنین لحظات تیراندازی و کشته شدن این خبرنگار سرشناس را نشان می‌دهد.

در این ویدیو تا قبل از تیراندازی که منجر به شهادت خانم ابوعاقله می‌شود، هیچ گونه صدای درگیری یا تیراندازی شنیده نمی‌شود و اینچنین به نظر می‌رسد که تیم خبری شبکه الجزیره در حال آماده شدن برای کار خبررسانی هستند.

در این ویدیو صدای گفتگوی آرام چند نفر ازجمله شیرین ابوعاقله و همکارانش و خندیدنشان قبل از تیراندازی شنیده می‌شود.

شاهدان عینی هم تصدیق می‌کنند که سربازان اسرائیلی قبل از هرگونه درگیری به شکل ناگهانی به سوی شیرین ابوعاقله تیراندازی کردند.

شیرین ابوعاقله و همکارانش در حین ماموریتشان جلیقه مخصوص خبرنگاری که روی آن «press»(رسانه) درشت نوشته شده، بر تن داشتند.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید