حصارکشی بر روی مسیل پارک آفرینش متوقف شد/سازمان بازرسی: نظر کارشناسی آب منطقه‌ای ملاک است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به مخاطره آمیز بودن حصارکشی در محدوده مسیل و نیاز به صدور مجوز، حصارکشی در محدوده مسیل پارک آفرینش متوقف شده است.

سید عقیل مرتضوی، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با توجه به حصارکشی بر روی مسیل پارک آفرینش، شرکت آب منطقه ای استان اخطاریه ای را به شهرداری ارسال کرد.

وی گفت: پس از این موضوع شهرداری بجنورد و شورای شهر اقدام به نامه نگاری‌هایی جهت اخذ مجوز کردند که قرار است پس از تعطیلات نوروز جلسه ای مشترک برای بررسی این موضوع تشکیل شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان شمالی با اشاره به توقف دیوار کشی در قسمت ورودی و خروجی سیلاب افزود: سایر نقاط نیاز به این مجوز نداشته و ممنوعیتی نیز وجود ندارد.

مرتضوی تصریح کرد: صدور مجوز برای ادامه کار نیز نیاز به ارائه طرح و نیازمند اطلاعات دقیقی از این سازه است.

احمدرضا مهرپرور، رئیس سازمان بازرسی خراسان شمالی نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به ممنوعیت حصارکشی بر روی مسیل اظهار کرد: با توجه به نظر کارشناسی که شرکت آب منطقه ای خراسان شمالی در خصوص ممنوعیت حصارکشی بر روی مسیل آفرینش، حصارکشی بر روی پل ممنوع است.

وی گفت: دیوارهای طرفین کار که در سمت خیابان مدرس و شرکت نفت است نیاز به مجوز قانونی ندارد اما دیوار های روی پل و قرینه آن که ورودی و خروجی سیلاب از آن شکل می‌گیرد و در حوزه شرکت آب منطقه ای است، هم ممنوعیت دارد هم مخاطره آمیز است.

انتهای پیام/آ

بیشتر بخوانید