کنعانی: رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند

کنعانی: رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کندسخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت علیه ملت فلسطین، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبر ساز، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین و پاسخ گروه‌های مقاومت فلسطینی اشاره کرد.

اردوگاه جنین در کرانه باختری از صبح دوشنبه ۱۹ ژوئن (۲۹ خردادماه)، شاهد درگیری بی‌سابقه‌ای میان نظامیان صهیونیست و نیروهای مقاومت فلسطین بود و نظامیان صهیونیست که به بهانه دستگیری چند نیروی مقاومت تحت تعقیب، به جنین یورش برده بودند، ناگهان خود را در کمین نیروهای مقاومت دیدند.

کنعانی نوشت: «کسی‌که باد می‌کارد، طوفان درو می‌کند. مقاومت، پاسخ طبیعی و مشروع ملت فلسطین در برابر تروریسم، اشغالگری و آپارتاید است و ملت مظلوم اما مقاوم فلسطین، تروریسم سازمان‌یافته و شرارت صهیونیست‌ها را بی‌پاسخ نخواهند گذاشت. رژیم صهیونیستی با تداوم جنایت و شرارت، عمر خود را کوتاه‌تر می‌کند».

در حمله صهیونیست‌ها به جنین، هفت شهروند فلسطینی از جمله یک دختر ۱۵ ساله به نام «سدیل نغنیه» به ضرب گلوله نظامیان این رژیم به شهادت رسیدند.

مقاومت فلسطین نیز در جریان درگیری با نظامیان صهیونیست هفت نفر از آن‌ها را زخمی کرد و روز سه‌شنبه نیز در جریان یک عملیات استشهادی در شمال رام‌الله چهار شهرک‌نشین به هلاکت رسیده و چهار نفر دیگر زخمی شدند.

شب گذشته (چهارشنبه) گردان جنین وابسته به «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد سه نیروی این گروه در عملیات پهپادی رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند. این گردان تاکید کرد که به دنبال چنین تصمیم احمقانه‌ای، دشمن باید منتظر تبعات و مجازات باشد.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید