امیرآبادی: پرسپولیسی‌ها مغرور شده‌اند/ تلخ‌ترین خاطره‌ام از دربی گلزنی هادی نوروزی بود

امیرآبادی: پرسپولیسی‌ها مغرور شده‌اند/ تلخ‌ترین خاطره‌ام از دربی گلزنی هادی نوروزی بودپیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: در یک دربی سه پاس گل دادم که یکی از آنها در خاطره هواداران باقی مانده است.

مهدی امیرآبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبر ساز، در مورد صدو یکمین دربی پایتخت که چهارشنبه در فینال جام حذفی برگزار می شود، اظهار داشت: این مسابقه با توجه به اینکه فینال جام حذفی است حساسیت بالایی دارد و اگرچه پرسپولیس دربی قبل را در لیگ برده اما استقلال می تواند با تمرکز بالا در این بازی پیروز شود. استقلال در هفته های پایانی لیگ بازی های خوب و درخشانی انجام داد. پرسپولیس هم تصور نکند که چون دربی قبل را برده، روز چهارشنبه راحت پیروز خواهد شد. بازی های دو تیم هیچ ربطی به شرایط قبل ندارد و حسابش با همه مسابقات جداست. استقلال انگیزه بیشتری برای پیروز شدن دارد و می خواهد یک جام در این فصل بگیرد و دل هوادارانش را شاد کند.

پیشکسوت استقلال با اشاره به حضور 8 ساله خود در این تیم گفت: در این مدت در 9 دربی حضور داشتم که خاطره انگیز ترینش برایم آن مسابقه ای بود که 3 بر صفر بردیم و هر سه پاس گل را من دادم. پاس گلی هم که با روی پا به داخل محوطه جریمه پرسپولیس فرستادم در خاطره ها ماند و بعد از سال ها هواداران مدام وقتی من را می بینند از آن پاس گل حرف می زنند. در آن مسابقه یک اشتباه کردم اما بعد از آن در پاس گل هت تریک کردم.

امیر آبادی در مورد خاطره تلخش از دربی گفت: یک دربی را 2 بر یک باختیم و توپ از بالای سرم رد شد و به هادی نوروزی خدابیامرز رسید و او گلزنی کرد. آن دربی برایم خیلی تلخ بود.

پیشکسوت استقلال در مورد شرایط فنی دو تیم گفت: پرسپولیس انسجام تیمی اش را حفظ کرده و استقلال هم همین شرایط را دارد اما به دلیل اینکه دربی قبل را باخته انگیزه بیشتری برای بازی دارد و ضمن اینکه مشتاق تر از پرسپولیس برای تصاحب جام است. پرسپولیسی ها بعد از قهرمانی در لیگ دچار غرور شده اند. مصاحبه هایی که از قول بازیکنان این تیم در رسانه ها می خوانیم مشخص است که پرسپولیسی ها مغرور شده اند. بازیکنان استقلال خیلی مردانگی کرده اند که با این همه حاشیه هایی که در باشگاه وجود داشته تا اینجا کار پیش آمده اند. درود به شرف بازیکنانش، آنطور که می گویند بازیکنان بخش زیادی از پول هایشان را نگرفته اند. هواداران استقلال وقتی من را در کوچه و خیابان می بینند تصور می کنند که من با باشگاه ارتباط دارم در مورد شرایط باشگاه از من سوال می کنند.

وی افزود: من به احترام مردم و هواداران آن چیزهایی که می دانم را می گویم اما واقعیت این است که ارتباطی به باشگاه ندارم و باشگاه سراغی از ما پیشکسوتان نمی گیرد.

امیر آبادی در مورد پیش بینی اش از مسابقه و اینکه بازی به پنالتی کشیده خواهد شد یا نه، گفت: امیدوارم استقلال در 90 دقیقه کار را تمام کند و پرسپولیس را شکست بدهد.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید