وزیر اقتصاد: پایگاه داده‌های اعتباری برای فعالان اقتصادی تا ۲ ماه آینده فعال می‌شود

وزیر اقتصاد: پایگاه داده‌های اعتباری برای فعالان اقتصادی تا ۲ ماه آینده فعال می‌شودوزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به استقبال از تشکیل اتاق بازرگانی مشترک با اقلیم کردستان عراق، گفت: پایگاه داده‌‌های اعتباری برای فعالان اقتصادی تا دو ماه آینده فعال می‌شود.

به گزارش خبر ساز از بوکان، سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه شورای اداری شهرستان بوکان گفت: پایگاه داده اعتباری برای فعالین اقتصادی تا دوماه اینده ایجاد میشود.

وی تاکید کرد: اعتبارات بانک‌ها محدود است اما درخواست‌ها و تقاضاهای فعالان اقتصادی بیشتر از منابع آنان است به همین دلیل باید پرداخت اعتبارات اولویت‌بندی شود.

خاندوزی در خصوص برخی نارضایتی‌ها در مسأله مالیات نیز افزود: هدف از اخذ مالیات کسب درآمد برای دولت نیست بلکه هدف از آن مشارکت و جلب رضایت مودیان است.

وی گفت: ادارات امور مالیاتی نسبت به تقسیط مالیات‌ها اقدام کنند البته در این بخش به اهمیت سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف توجه شود.

خاندوزی در ادامه بیان کرد: با توجه به درخواست مسوولان بوکان مبنی بر راه اندازی اتاق بازرگانی مشترک با اقلیم کردستان عراق از این درخواست استقبال می‌کنیم.

شرکت در جلسه شورای اداری و هماهنگی با فعالان اقتصادی و اصناف از برنامه‌های وزیر امور اقتصادی و دارایی در بوکان است.

پایان پیام

بیشتر بخوانید