آغاز عملیات جدید ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه

آغاز عملیات جدید ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزهارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که عملیات نظامی جدیدی را علیه نوار غزه آغاز کرده و حملات به مواضع جنبش مقاومت جهاد اسلامی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین‌الملل خبر ساز، بعد از حملات غافلگیرانه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی برای ترور سه فرمانده ارشد جهاد اسلامی، ارتش این رژیم بامداد سه‌شنبه از آغاز عملیات جدیدی علیه نوار غزه خبر داد.

نام این عملیات «سپر و پیکان» عنوان شده که همزمان با آن از دور جدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه خبر می‌رسد.

ارتش رژیم تروریست صهیونیستی با بیان اینکه نیروی هوایی این رژیم اهدافی از جهاد اسلامی در نوار غزه را بمباران کرد، گفت: «به تمام مواضع جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه حمله می‌کنیم».

شبکه الجزیره گزارش داد: «جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلفی از نوار غزه حمله و تعدادی از پایگاه‌های مقاومت فلسطین را در جنوب این منطقه بمباران کردند».

منابع فلسطینی ضمن اشاره به انجام شدن حداقل ۱۰ حمله هوایی سراسر نوار غزه، خبر دادند که مواضع جهاد اسلامی در شهرهای رفح، غزه و خان‌یونس بار دیگر هدف حمللات صهیونیست‌ها قرار گرفتند.

ساعتی پیش از این، منابع فلسطینی ضمن تایید به شهادت رسیدن چند فرمانده سرایا القدس و برخی اعضای خانواده‌های آنها گفتند که پیکرهای حداقل ۹ شهید به بیمارستان رسیده است. ( جزئیات بیشتر )

جنبش جهاد اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای گفت که «جهاد شاکر الغنام» دبیر شورای نظامی سرایا القدس، «خلیل صلاح البهتینی» عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمال سرایا القدس و «طارق محمد عزالدین» از رهبران عملیات‌های نظامی سرایا القدس در کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

در این بیانیه آمده است: «ما در سوگ فرماندهان شهید خود به همراه همسران مجاهد و تعدادی از فرزندانشان، تاکید می‌کنیم که خون شهدا عزم ما را بیشتر خواهد کرد و از مواضع خود خارج نخواهیم شد و انشاالله مقاومت ادامه خواهد داشت».

پایان پیام/

بیشتر بخوانید