رزمایش جهادگران فاطمی| فعالیت ٢٣۵ گروه جهادی در بروجرد

رزمایش جهادگران فاطمی| فعالیت ٢٣۵ گروه جهادی در بروجردجانشین فرمانده سپاه ناحیه بروجرد از آغاز رزمایش جهادگران فاطمی در این شهرستان با حضور ٢٣۵ گروه جهادی خبر داد.

به گزارش خبر ساز از بروجرد، سرهنگ غلامرضا شجاعی امروز در رزمایش جهادگران فاطمی ۳ که در ناحیه مقاومت بسیج بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی است.

وی افزود: سال گذشته هشت پروژه آبرسانی روستایی، ۱۳ پروژه آب کشاورزی، احداث، تکمیل و مرمت ۳۷ منزل مسکونی توسط بسیج سازندگی در شهرستان بروجرد انجام شده است.

جانشین سپاه ناحیه بروجرد با اشاره به کمک‌های مومنانه افزود: سال گذشته در راستای کمک به نیازمندان بالغ‌بر ۲۹ هزار بسته معیشتی توزیع شده، همچنین ۶۵ کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند اهدا و بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم توزیع شد.

وی تصریح کرد: در مجموع سال گذشته بالغ‌بر ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک‌مومنانه توزیع شده و در فروردین امسال نیز سه هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی به ارزش چهار میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

شجاعی بیان کرد: از دیگر اقدامات صورت گرفته در بسیج سازندگی، ایجاد هفت صندوق قرض‌الحسنه، رفع مشکل ۹۰ واحد تولیدی، ایجاد اشتغال هزار و ۳۰۰ نفر با اهدای تسهیلات اشتغال کم‌بهره‌ و فعال‌سازی واحدهای تولیدی، برگزاری دوره آموزش فنی و حرفه‌ای برای دو هزار ۱۸۲ نفر بوده است.

وی عنوان کرد: احداث بیش از چهار هزار و ۵۰۰ متر کانال آب‌بر کشاورزی در روستاهای بروجرد با مشارکت اهالی انجام شده و علاوه بر این موارد نیز اقداماتی از جمله ویزیت رایگان و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد بوده است.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد گفت: بیش از سه هزار و ۵۰۰ بسیجی در قالب ۲۳۵ گروه جهادی به مدت ۱۰ روز در زمینه عمرانی، اقتصادی، سلامت، آموزشی و ورزشی تلاش کرده که امروز ۳۶ گروه جهادی فعالیت خود را آغاز می‌کنند که شامل هشت گروه عمرانی، ۱۰ گروه پزشکی، یک گروه اقتصادی و سایر گروه‌ها در بخش‌های فرهنگی، آموزشی و ورزشی فعالیت می‌کنند.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید