کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| 5 نماینده ایران در نیمه نهایی/ کاویانی نژاد با مصدومیت به مرحله بعد رفت

کشتی گیران فرنگی کشورمان در سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا در 5 وزن اول با گذشت از حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند.

به گزارش خبر ساز، سی و سومین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 20 و 21 فروردین ماه در شهر آستانه کشور قزاقستان در حال برگزاری است و کشتی گیران 5 وزن اول کشورمان به مصاف حریفان خود در مرحله گروهی رفتند که موفق شدند با شکست حریفان خود به مرحله نیمه نهایی صعود کنند.

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر تایگاه اونیشی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف اختیار بوتیروف از ازبکستان می رود.

در وزن 63 کیلوگرم ایمان محمدی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر صفر نیراج از هند را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران کره جنوبی و ترکمنستان می رود.

در وزن 77 کیلوگرم امین کاویانی نژاد در دور نخست با نتیجه 3 بر 1 ساجان از هند را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 1 بر 1 ریو لیو از چین را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با دمیو ژاداریف از قزاقستان کشتی می گیرد. او در دیدار با حریف چینی خود از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و هنوز شرایط او کاملا مشخص نیست.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 1 بر 1 ماساتو سومی از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران هند و تاجیکستان می رود.

در وزن 130 کیلوگرم امین میرزازده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 9 بر صفر رومن کیم از قرقیزستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف تموربک نسیم اف از ازبکستان می رود.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید