نماینده مجلس: آمریکا و اروپایی‌ها از گسترش قدرت سپاه در عرصه بین‌المللی هراس دارند

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه و اعمال تحریم‌های جدید یک پیام روشن در سطح داخلی کشور ما و عرصه بین المللی دارد که به نقش بی بدیل و گسترش تاثیرگذاری این نهاد انقلابی اشاره می کند.

روح‌الله عباسپور در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین قدرت دفاعی و بازدارندگی نیروهای مسلح کشورمان را در جهان سرآمد دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز بر قله های افتخار، سربلندی و عزت ایستاده و این افتخار مدیون مقاومت و ایستادگی مردم سلحشور و نیروهای مسلح جان بر کف این مرز و بوم است.

وی افزود: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مقتدرتر از همیشه در صحنه های دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی قرار دارند و افتخار می کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران از مقتدرترین نیروهای نظامی جهان هستند.

نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس اقدام مغرضانه اخیر پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نشانگر عمق کینه ورزی و سفاهت و جهالت غرب برشمرد و اضافه کرد: سپاه بیشترین ضربه را به تروریسم خطرناک در منطقه زده و این نیروی زبده و انقلابی از روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب همواره در کنار ملت با گروه های تروریستی که متکی به حمایت قدرت های بزرگ بودند، به مقابله پرداخته است.

وی ادامه داد: تصمیم پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه و اعمال تحریم‌های جدید یک پیام روشن در سطح داخلی کشور ما و عرصه بین المللی دارد که به نقش بی بدیل و گسترش تاثیرگذاری این نهاد انقلابی اشاره می کند.

عباسپور افزود: سپاه طی این سالها با تکیه بر مبانی و اهداف ارزشمند انقلاب اسلامی در سطوح مختلف خوش درخشیده و با مقابله در برابر زیاده خواهی آمریکا و غرب در کشورهایی چون سوریه، عراق، لبنان، فلسطین و یمن و سرعت بخشیدن به نفوذ فرهنگ مقاومت، استکبار را به استیصال کشانده است.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اتحادیه اروپا با این قبیل اقدامات خصمانه به دنبال این است که در حین مذاکره قدرت چانه زنی پیدا کند و با پیش دستی از ایران باج بگیرد.

وی تاکید کرد: بنده در کنار سایر نمایندگان مجلس به عنوان یک بسیجی حمایت بی قید و شرط خود را از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می کنیم و تحت فرماندهی مقام معظم رهبری و فرماندهان سپاه هرگونه که تکلیف کنند پای کار هستیم.

عباسپور اضافه کرد: اتحادیه اروپا بداند که این اولین اقدام خصمانه آنها نیست و تلاش ها و اقدامات آنها هیچ تاثیری در منطقه نخواهد داشت چرا که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سایر نیروهای نظامی با نوآوری و خلاقیت و ابتکار در عرصه های مختلف حضور دارد و قوی تر از گذشته در این مسیر گام برخواهد داشت.

در همه جای دنیا سزای وطن فروشی، اعدام است

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص اعدام علیرضا اکبری جاسوس انگلیسی نیز اظهار کرد: در دولت قبل در جلسات مشترک امنیتی که با دولتمردان داشتیم در مورد این فرد موضوعاتی مطرح شد. فردی که معاون وزیر دفاع بوده و در این پست حساس و امنیتی قرار داشته و اطلاعات زیادی را در اختیار انگلیسی ها قرار داد.

وی بیان کرد: این افراد وطن فروش و جاسوس با قرار گرفتن در جایگاه های حساس، نقش بسزایی در آسیب دیدن امنیت ملی و ترور دانشمندان هسته‌ای ایران داشتند.

عباسپور اظهار کرد: دستگاه قضایی ما بر مبنای موازین و فقه و حقوق اسلامی قضاوت می کند و فرایند محاکمه علیرضا اکبری در مراحل مختلف صورت گرفت تا به حکم اعدام رسید. این موضوع در سراسر دنیا امری پذیرفته شده است که مجازات فرد خائن به کشور، اعدام است.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید