مدیرعامل تتر جزئیات دارایی‌های پشتوانه این استیبل کوین را فاش کرد

مدیرعامل بنیاد تتر فاش کرده که این مجموعه بیش از ۱۰۰ میلیارد دلار اوراق خزانه ایالات متحده در اختیار دارد. همچنین ذخایر بیت کوینی بنیاد تتر به بیش از ۸۲ هزار واحد بالغ می‌شود. علاوه‌براین، تتر دست‌کم ۴۸ تن طلا در مالکیت خود دارد.

آن‌طور که پیداست، گزارش وال‌استریت ژورنال و پخش شایعات در مورد نقش احتمالی تتر در تسهیل معاملات غیرقانونی، موجی از نگرانی در میان اهالی بازار رمزارزها به راه انداخته است.

دراین‌میان، مدیرعامل بنیاد تتر کوشیده تا با افشای دارایی‌ها و ذخایر استراتژیک این مجموعه، علاوه‌بر تکذیب شایعات به نگرانی‌ها پایان دهد.

پیش‌تر مقاله‌ای در وال‌استریت ژورنال منتشر شد که در آن از تعقیب قضایی بنیاد تتر به‌دلیل اتهاماتی همچون تسهیل پولشویی خبر داده بود.

مدیرعامل بنیاد تتر در واکنش‌ به این گزارش گفته:

همان‌طور که پیش‌تر گفتم، گزارش وال‌استریت ژورنال فاقد هرگونه سندیت و وجاهت قانونی است. این رسانه‌ همچون دیگر بنگاه‌های خبرپراکنی، تنها به شایعاتی دامن زده که قبلاً از سوی رقبای تتر با هدف مخدوش‌سازی وجهه این رمزارز مطرح می‌شد.

آردوینو مدعی است که به‌طور پیوسته با نهادهای مجری قانون همکاری می‌کند تا تتر هیچ‌گاه به آلت دست مجرمان و متخلفان مالی تبدیل نشود.

وی می‌گوید: ما به‌طور مستقیم و پیوسته با نهادهای قضایی همکاری می‌کنیم تا دولت‌های یاغی، تروریست‌ها و جنایتکاران نتوانند از تتر برای نقل‌وانتقال مالی استفاده کنند. ادعاهای وال‌استریت ژورنال کاملاً نادرست و فاقد سندیت است.

از قرار معلوم، تتر تاکنون با همکاری نهادهای قانونی بیش از ۱۰۹ میلیون دلار از دارایی‌های مشکوک را مسدود کرده است.


مدیرعامل تتر جزئیات دارایی‌های پشتوانه این استیبل کوین را فاش کرد

بیشتر بخوانید