رابرت کیوساکی: اکنون بهترین زمان برای خرید بیت کوین است

کیوساکی دست‌کم از سال ۲۰۱۷ به صف طرفداران بیت کوین پیوسته است. او رمزارزها را «پول مردم» نامیده و گفته که این دارایی‌های نوظهور می‌توانند بساط بانک‌های مرکزی و نظام مالی سنتی را برچینند.

کیوساکی در شبکه اجتماعی ایکس با توجه به داغ‌شدن هشتگ «Uptober» که به صعودی‌شدن بیت کوین در ماه اکتبر اشاره دارد، طی توییتی کاربران را به خرید بیت کوین تشویق کرده است.

این نویسنده سرشناس بر این باور است که رکود فعلی حاکم بر بازار بیت کوین، فرصتی تاریخی برای خریداری این رمزارز در کف‌های قیمتی است.

بیت کوین پس از آنکه پیش‌تر تا محدوده ۵۹ هزار دلار سقوط کرد،‌ توان خود را بازیافته و از دهم اکتبر روی مدار رشد قرار گرفته است. بسیاری از ناظران بر این باورند که بیت کوین پس از ماه‌ها نوسان بالاخره عزم خود را برای سقف‌شکنی و ثبت اوج تاریخی تازه جزم کرده است.

بررسی رفتار تاریخی بیت کوین نشان می‌دهد که این رمزارز همواره در ماه اکتبر صعودی بوده است. انتظار می‌رود با کاهش نرخ بهره و تسهیل ورود جریان پول به بازار رمزارزها بار دیگر شاهد رکوردشکنی در این بازار باشیم.

کارشناسان معتقدند که روند نزولی بیت کوین در تابستان و نوسانات فرسایشی آن خاتمه یافته و راه برای اوج‌گیری این رمزارز هموار شده است.

رابرت کیوساکی همچون دیگر طرفداران بیت کوین، آن را نوعی سپر تورمی قلمداد می‌کند. این نویسنده برجسته همواره از بیت کوین به‌عنوان دارایی نوظهوری یاد کرده که می‌توان همچون فلزات گران‌بها مانع از افت ارزش دارایی‌های مردم شود.


رابرت کیوساکی: اکنون بهترین زمان برای خرید بیت کوین است

بیشتر بخوانید