رکوردشکنی بلاک چین سولانا در دو معیار اصلی

بررسی‌ها نشان می‌دهد که ارزش حقیقی اقتصادی پلتفرم سولانا از بسیاری دیگر از پلتفرم‌های بلاک چینی فراتر رفته است.

بررسی آمار و ارقام پایگاه‌های مرجع نشان می‌دهد که کارمزدهای سولانا به بالاترین سطوح تاریخی خود رسیده است. اقبال فزاینده به دادوستد میم کوین‌ها از مهم‌ترین دلایل این اتفاق است.

از سویی دیگر، مجموع ارزش سپرده‌گذاری‌ها (TVL) در شبکه سولانا نیز همچنان به روند افزایشی خود ادامه می‌دهد.

داده‌های برگرفته از پلتفرم بلاک‌ورکز نیز نشان می‌دهد که ارزش حقیقی اقتصادی شبکه سولانا به بیش از ۱۱ میلیون دلار بالغ شده است. این رکوردی تازه برای این شبکه است و باعث شده تا از دیگر رقبای خود همچون اتریوم پیشی بگیرد.

بررسی نمودارهای پایگاه دیفای‌لاما نشان می‌دهد که نرخ تجمیعی کارمزدها در شبکه سولانا به حدود ۴/۷ میلیون دلار رسیده است. پیش‌تر در تاریخ ۱۸ مارس ۲۰۲۴، مجموع کارمزدهای روزانه در این شبکه به رکورد ۴/۹ میلیون دلار رسیده بود.

رشد عرضه میم کوین‌ها در بستر بلاک چین سولانا از مهم‌ترین دلایل افزایش کارمزدها در این شبکه بوده است. داده‌ها نشان می‌دهد که میم کوین‌ها سهمی قابل توجه از حجم معاملات و تراکنش‌های روزانه سولانا به خود اختصاص داده‌اند.

درحال‌حاضر، ارزش بازار میم کوین‌ها در بستر سولانا به بیش از ۱۱/۵ میلیارد دلار رسیده که طی شبانه‌روز گذشته با یک درصد افزایش یافته است.

حجم معاملات در بستر سولانا نیز طی ۲۴ ساعت گذشته از ۴ میلیارد دلار عبور کرده است. ارزش بازار رمزارز بومی این شبکه هم از آستانه ۷۸ میلیارد دلار گذشته است.


رکوردشکنی بلاک چین سولانا در دو معیار اصلی

بیشتر بخوانید