زورگیر زنان ورامینی به دام پلیس افتاد

سرهنگ ابراهیم شریفی مقدم یکشنبه در تشریح خبر اظهار داشت: در پی مراجعه‌ی ۲نفر از شکات بانوان مبنی بر سرقت به عنف طلاجات توسط سارق که از اتباع خارجی بود ، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار فرماندهی انتظامی شهرستان ورامین قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین افزود: در این عملیات ماموران انتظامی کلانتری ۲۰باغخواص با تعقیب و اقدامِ به موقع موفق شدند سارق را شناسایی و با هماهنگی قضایی وی را دستگیر کنند.

وی تصریح کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته سارق و در مواجهه‌ی حضوری چند نفر از شکات به پنج فقره سرقتِ دیگر اعتراف و به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین در پایان خاطرنشان کرد: موفقیت های پلیس در کشف جرائم نتیجه تعامل با شهروندان است و مردم عزیز ما توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی را جدی بگیرند و در صورت مشاهده افراد مشکوک از طریق تلفن ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان ورامین در جنوب شرق استان تهران قرار دارد.

دستبند پلیس بر دستان باند ۸ نفره اتباع غیرمجاز و پلمپ کارگاه تنباکو غیر بهداشتی در پیشوا

فرماندهی انتظامی شهرستان پیشوا از دستگیری ۸ نفر اتباع افاغنه عاملان تولید بیش از ۲ هزار کیلوگرم تنباکو غیرمجاز در این شهرستان خبر داد .

سرهنگ سید اکبر عربی گفت؛ متهمین در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی کلانتری ۱۱ اقدام به تولید تنباکو غیرمجاز با عناوین مختلف و انواع مارک های خارجی نموده بودند .

وی افزود : ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان پیشوا اقدامات پلیسی خود را در این زمینه آغاز کردند و موفق شدند محل اختفا متهمین را در شهرستان پیشوا شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی افراد را که همگی اتباع بیگانه خارجی غیرمجاز بودند را دستگیر کردند .

وی تصریح کرد: از متهمین مقدار ۲ هزار کیلوگرم تنباکو غیرمجاز و غیر بهداشتی کشف و متهمین با دستور مقام محترم قضایی از کشور تردد و اخراج شدند .


زورگیر زنان ورامینی به دام پلیس افتاد

بیشتر بخوانید