عقب نشینی 180 درجه ای بیرانوند/ تحت فشار روانی علیه پرسپولیس حرف زدم!

علیرضا بیرانوند که روز گذشته طی حکمی از سوی کمیته انضباطی به دلیل اظهارانش در خصوص رشوه‌دهی به هیئت مدیره پرسپولیس مجددا به پرداخت جریمه سنگین چ یک جلسه محرومیت محکوم شد.

او در گفتگو در خصوص شرایط تراکتور در آستانه دیدار با روشن تاجیکستان، اظهار داشت: من به همراه سایر ملی‌پوشان از روز جمعه به تمرینات تیم اضافه شده‌ایم. تمرینات بسیار خوبی در این چند روز پشت سر گذاشته‌ایم و کاملاً آماده بازی با نماینده تاجیکستان هستیم.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از کیفیت تیم روشن، بیان کرد: معتقدم تیمی که در سطح لیگ قهرمانان آسیا بازی می‌کند؛ قطعاً کیفیت خوبی دارد. ما توجهی به اسم تیم‌ها نداریم و در هر باری فقط به دنبال کسب سه امتیاز هستیم. امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

بیرانوند در رابطه با حکم کمیته انضباطی به خاطر مصاحبه‌اش بعد از بازی با فولاد، گفت: قبل از هر صحبتی در این موضوع باید تاکید کنم که احترام خیلی ویژه‌ای برای ارکان فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مربوطه قائل هستم، ولی باید عرض کنم که ماه‌هاست برخی‌ها علیه من جوسازی کرده و به دنبال برهم زدن تمرکز من هستند. ما بازی با فولاد را علی‌رغم شایستگی واگذار کردیم و من تحت فشار روانی و ناراحتی شدید از شکست، آن مصاحبه را انجام دادم.

سنگربان تراکتور خاطرنشان کرد: واقعیتش من قصد اهانت و اتهام‌زنی به کسی را نداشتم و امیدوارم دوستان چنین برداشتی نکرده باشند، هیچ وقت نخواسته‌ام موجب ناراحتی یا مکدر کردن خاطر کسی شوم، من صرفاً از تلاش شبانه‌روزی برخی‌ها بابت جوسازی و فشار علیه‌ام دلخور بودم و این فشار روانی باعث شد تا آن ‌اظهارات مطرح شود.


عقب نشینی 180 درجه ای بیرانوند/ تحت فشار روانی علیه پرسپولیس حرف زدم!

بیشتر بخوانید