خمیرمایه و الکل رازی، پیشگام در صادرات به آسیای میانه و افغانستان








شرکت خمیرمایه و الکل رازی در نمایشگاه صادرات به کشورهای آسیای میانه و افغانستان که از تاریخ اول تا 4 آبان ماه در مشهد برگزار می‌شود، ضمن عرضه محصولات خود در سطح بین المللی، با رونمایی از سه برند جدید خود، «فرمنت»، «اکتیو» و «چی‌چال»، تحولی نو در صنعت غذا ایجاد خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی با اعلام این خبر گفت: این رویداد مهم، فرصتی است تا شرکت رازی، با بیش از سه دهه تجربه در تولید محصولات باکیفیت، گامی بزرگ در راستای تنوع‌بخشی به سبد محصولات خود بردارد و با معرفی برندهای جدید، نیازهای روزافزون بازار را پاسخگو باشد.
در این نمایشگاه، غرفه رازی میزبان بازدیدکنندگان از جمله بازرگانان داخلی و خارجی از تاجیکستان، ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان و افغانستان، تصمیم‌سازان ملی، سندیکاها، اتاق های بازرگانی و علاقه مندان خواهد بود تا آن‌ها بتوانند با کارشناسان شرکت به گفت و گو بنشینند و اطلاعات بیشتری در مورد محصولات و خدمات شرکت کسب کنند.
مهندس شهرام فرحمند در ادامه اظهار کرد: برندهای جدید رازی با هدف ارتقاء کیفیت محصولات غذایی، تنوع‌بخشی به سبد محصولات مصرف‌کنندگان، ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان، پاسخگویی به نیازهای مختلف مشتریان و افزایش سهم بازار در رقابت‌های جهانی طراحی و تولید شده‌اند.
وی معرفی برندهای جدید و افزایش شناخت از محصولات شرکت در بازارهای منطقه‌ای، تقویت جایگاه رازی به عنوان یک برند پیشرو و قابل اعتماد در صنعت غذا، توسعه بازارهای صادراتی و افزایش سهم شرکت در بازارهای جهانی، حمایت از تولید داخلی و ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از خروج ارز را از اهداف اصلی حضور این شرکت در این نمایشگاه عنوان کرد.
شرکت رازی با این رونمایی، نشان می‌دهد که همواره به دنبال نوآوری و بهبود محصولات خود است و با استفاده از دانش فنی و تکنولوژی‌های روز دنیا، محصولات با کیفیتی را تولید می‌کند که استانداردهای جهانی را برآورده می‌کنند.
این شرکت پیشرو در صنعت بیوتکنولوژی، با هدف تولید محصولات باکیفیت و افزایش خودکفایی کشور، دستاوردهای چشمگیری در حوزه تولید خمیرمایه، الکل طبی، دی‌اکسید کربن و دیگر محصولات مرتبط با صنعت غذا داشته است.
شرکت رازی از شرکت های گروه هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی است، هم اکنون الکل طبی را با برند ناب اتانول، خمیرمایه خشک و تر با برند ناب مایه و Danial، بایو دی‌اکسید‌کربن با برند Nab baio CO2 را به ۲۴ کشور صادر می‌کند.








خمیرمایه و الکل رازی، پیشگام در صادرات به آسیای میانه و افغانستان

بیشتر بخوانید