سپاهان با پیروزی لیگ زنان را شروع کرد

تیم فوتبال بانوان سپاهان در چارچوب هفته نخست این رقابت‌ها، امروز (جمعه، ۲۷ مهر ماه) میزبان گل‌گهر سیرجان بود که این دیدار با حساب ۱ بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

بیان محمودی در این دیدار گلنوش خسروی، فاطمه عادلی، ملیکا متولی، زهرا پورحیدر، الهام فرهمند، ثنا صادقی، فاطمه اردستانی، زهرا علیزاده، مرضیه نیکخواه، روژین تمریان را به میدان فرستاده و رها یزدانی را در دروازه قرار داد.

نخستین گل سپاهان در این فصل با سوپر گل روژین تمریان در دقیقه ۱۴ بازی ثبت شد.

بیان محمودی، سرمربی سپاهان پس از این پیروزی، اظهار کرد: قرعه خیلی سختی برای ما بود و در بازی اول با تیم باکیفیت و مدعی قهرمانی سیرجان بازی داشتیم و می‌دانستیم بازی خیلی سختی را در پیش داریم، ولی در تمرینات پیش فصل آمادگی همه چیز را داشتیم. خدا را شکر که امتیاز کامل این بازی مهم را کسب کردیم.

وی افزود: من کمترین سهم را از این پیروزی دارم، بازیکنان و کادر محترم و پشتیبانیمان برای این برد تلاش کردند و امیدوارم بتوانیم به این روند ادامه دهیم.

محمودی ادامه داد: ۵ بازیکن از سیرجان جذب کرده‌ایم و به هر حال حساسیت زیادی داشت. قبل بازی صحبت کردم که احساسی نشوند و در نهایت با یکی دو تا تعویض توانستیم بازی را کنترل کنیم.


سپاهان با پیروزی لیگ زنان را شروع کرد

بیشتر بخوانید