خبرهای غیررسمی از احتمال حمله اسرائیل به ایران در آینده نزدیک/ رویترز: بایدن می‌گوید که از چگونگی و زمان حمله اسرائیل به ایران آگاه است

دیپلمات پیشین کشورمان: اسرائیل به تاسیسات هسته ای حمله نخواهد کرد، چون ایران به دیمونا حمله خواهد کرد

به گزارش جماران، حسین موسویان دیپلمات پیشین کشورمان به بی بی سی جهانی گفت: من معتقدم که ایران دنبال ساخت بمب هسته ای نیست. اگر ایران می خواست بمب هسته ای بسازد، سالها قبل ساخته بود. همانطور که وقتی تصمیم به غنی سازی گرفتند، این کار را انجام دادند و آمریکا و غرب هم قادر به ممانعت نشد.

او افزود: من باور دارم که دکترین هسته ای ایران بر مبنای فتوای مقام رهبری ایران استوار است که طبق این فتوا همه سلاحهای کشتار جمعی از جمله بمب هسته ای حرام است؛ چون اینها ابزار نسل کشی بشریت هستند.

وی گفت: علیرغم همه مشکلات فعلی که مردم دارند، اگر ایران تهدید شود، اگر حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تهدید شود؛ مردم ایران علیرغم همه مشکلات برای دفاع از کشورشان متحد خواهند شد و همه اقشار اعم از فقیر و غنی، اصولگرا و اصلاح طلب، طبقات پایین و متوسط و بالای جامعه؛ همه و همه متحدا از تمامیت ارضی و حاکمیت ملی ایران دفاع خواهند کرد.

رویترز نوشت: بایدن می‌گوید که از چگونگی و زمان حمله اسرائیل به ایران آگاه است

بایدن می‌گوید که از چگونگی و زمان حمله اسرائیل به ایران آگاه است

رویترز نوشت: بایدن می‌گوید که از چگونگی و زمان پاسخ اسرائیل به حملات ایران آگاه است، اما از ارائه جزئیات خودداری می‌کند.

بایدن، رئیس جمهور امریکا ا مدعی شد که از چگونگی و زمان پاسخ اسرائیل به حملات ایران آگاه است.

به گزارش «انتخاب»؛ رویترز نوشت: بایدن می‌گوید که از چگونگی و زمان پاسخ اسرائیل به حملات ایران آگاه است، اما از ارائه جزئیات خودداری می‌کند.

بایدن افزود: امکانی برای تلاش برای دستیابی به آتش بس در لبنان وجود دارد اما این موضوع در غزه دشوارتر خواهد بود.

هاکان فیدان وزیر امور خارجه ترکیه گفت: منطقه باید برای جنگ ایران و اسرائیل آماده باشد، این جنگ بسیار نزدیک است.

به گزارش کانال نظامی نیوز، وزیر انرژی اسرائیل اعلام کرد: همه گزینه ها از جمله حمله به تاسیسات هسته ای ایران روی میز است.

خبرنگار معاریو از منابع خبر داد: نتانیاهو از صبح امروز تا این لحظه در کریا در حال انجام رایزنی های امنیتی است.

اسرائیل هیوم اعلام کرد:به زودی اقدامی قوی علیه ایران انجام خواهد شد.

در حال تکمیل...


خبرهای غیررسمی از احتمال حمله اسرائیل به ایران در آینده نزدیک/ رویترز: بایدن می‌گوید که از چگونگی و زمان حمله اسرائیل به ایران آگاه است

بیشتر بخوانید