آئین معارفه شهردار لواسان برگزار شد

سید علی حسینی شهردار لواسان در این مراسم با اشاره به اینکه قریب به ۱۰ ماه در مسئولیت مستقیم و سرپرستی شهرداری فعالیت نموده تشریح کرد: اهدافی که در بودجه ۱۴۰۳ پیش بینی شده شاخصی است که در راستای رسیدن به آن تلاش خواهیم نمود و اولویتمان اتمام پروژه های نیمه تمام از جمله ساختمان اداری جنب شهرداری ، دیوار و پیاده روی جنب پادگان و در اختیار قرار گرفتن جاروی مکانیزه با ارزش بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان برای شهر در هفته دولت و نیز فرهنگسرای البرز و ساختمان آتش نشانی در دهه مبارک فجر می باشد.

سکاندار مدیریت شهری در ادامه به ویژگی اصلی شهر لواسان که باغ شهر بودن است و ماموریت اصلی شهرداری حفظ این موضوع می باشد پرداخت و گفت: ما بر این باوریم که شهرداری و شورای اسلامی شهر با استفاده از ظرفیت جغرافیایی بومگردی و استفاده از سرمایه گذار بخش خصوصی قادر خواهد بود لواسان را به یک شهر امن، زیبا و مدرن برای شهروندان تبدیل نماید چرا که این شهر از ظرفیت های فراوانی برخوردار می باشد.

شهردار لواسان حسن ختام سخنانش ضمن تشکر ویژه از اعضا شورای اسلامی شهر به جهت اعتماد در انتخابش تصریح نمود: امیدواریم با حمایت مسئولین شهرستان ، شهرداری را بر انجام تکالیفش در قبال شهروندان که خدمت رسانی می باشد جامه عمل بپوشانیم.

رئیس شورای اسلامی شهر لواسان نیز در این آئین به سومین شهردار لواسان در دوره ششم شورا اشاره کرد و گفت: پس از اتفاقات سال گذشته از تاریخ ۹ آبان ۱۴۰۲ آقای حسینی بعنوان جایگزین شهردار وقت و سپس سرپرست شهرداری انتخاب و معرفی شد و در حال حاضر نیز در سمت شهردار لواسان حکمشان را از معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران دریافت نمود.

کرمی نیا ادامه داد : با توجه به اینکه پروژه های بزرگی طی ۳ سال سپری شده از عمر شورای دوره ششم به بهره برداری رسید هم اکنون پروژه فرهنگسرای البرز اهداف اصلی مان است و تمام تلاشمان را جهت افتتاح این پروژه شاخص خواهیم نمود.

وی در پایان یادآور شد: میبایستی خدماتی به شهروندان ارائه دهیم تا شهرداری به رسالت خویش که خدمت به مردم می باشد برسد و ما نیز بعنوان نمایندگانشان پیگیری و نظارت خواهیم کرد تا بهترین اتفاق برای شهر و شهروندان رقم بخورد.

همچنین عضو شورای اسلامی شهر لواسان توضیح داد: شاهد معارفه آقای حسینی بعنوان شهردار شهر لواسان بودیم که اعضا شورا بر این شدند ایشان را صورتجلسه نموده و با همدلی بین اعضا و حمایت مجموعه مسئولین شهری این اتفاق رقم خورد.

حمیدوند افزود: انشاالله این انتخاب مسبب خیر برای نظام، شهر و شهروندان باشد و با حضور آقای حسینی بتوانیم خدمت شایسته و بایسته ای در شان و جایگاه مردم لواسان ارائه نماییم.

در پایان مراسم سید علی حسینی طی حکمی از سوی علیرضا فخاری استاندار تهران به سمت شهردار لواسان منصوب گردید.


آئین معارفه شهردار لواسان برگزار شد

بیشتر بخوانید