آواز بلند شهید مهقانی در گمنامی/ بیستمین شهید مدافع حرم گلستان سبز به یارانش پیوست

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت: شهید مقداد مهقانی بیستمین شهید مدافع حرم استان گلستان است که در ماه مبارک رمضان آسمانی شد.

علی خالقی عصر امروز با گرامیداشت ایام مبارک رمضان در گفت و گو با خبرنگار فارس از گرگان اظهار کرد: شهید مقداد مهقانی بسیار مظلوم، بی‌ریا و گمنام بود ایشان علاقه خاصی به اهل بیت(ع) داشت و به همین دلیل در کشور سوریه به دست شقی‌ترین اشقیا یعنی صهیونیست به شهادت رسید و با نمره 20 در ماه مبارک رمضان آسمانی شد.

وی با بیان اینکه شهید مهقانی فردی ولایت‌پذیر و انقلابی بود، تصریح کرد: پیام خون شهدا به مردم، مسوولان و آحاد جامعه و تمامی آزادی خواهان جهان، ایستادگی و مقاومت در راه هدفی مقدس همچون اعتلای اسلام و قرآن است.

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان با اشاره به اینکه ایستادگی و مقاومت رمز موفقیت و پیروزی است، ابراز کرد: شهدا والاترین سرمایه خود که جانشان است را کف دست گرفتند و با ایستادگی برای اعتلا و پیشرفت اسلام در راه خدا تقدیم کردند.

خالقی با تاکید بر اینکه شهید مهقانی بسیار مظلوم و گمنام بود، افزود: پیام شهدا به ما این است که پشت ولی‌فقیه این حکیم فرزانه جانانه بایستیم و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم و در برابر دشمنان داخلی و خارجی که اکنون جنگ ترکیبی و شناختی به راه انداختند ایستادگی و مقاومت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: عزت و سربلندی اسلام در گرو ایستادگی و مقاومت است و ادامه راه شهید جز با شناخت راه شهدا، شناخت هدف شهدا و عمل به پیام خون شهدا میسر نیست.

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان گفت: با ایستادگی و پیروی از ولایت فقیه همراه با ایمانی راسخ به ارزش‌های ناب محمدی می‌توانیم رهرو خوبی برای شهدا باشیم.

وی با بیان اینکه شهید مهقانی در گمنامی پرآوازه شد، افزود: شهید مدافع حرم مقداد مهقانی خصلت‌های خوب فراوانی داشت از بی ریایی و گمنامی گرفته تا اخلاص در رفتار و کردارش زبانزد همه بود.

خالقی اظهار کرد: این شهید والا مقام بسیار عاشق اهل بیت(ع) بود به گونه‌ای که زندگی‌اش را با آنها تنظیم می‌کرد و همواره در مراسم‌های شهادت و میلاد اهل بیت(ع) سراپا نمی‌شناخت و خودش را وقف اینگونه مراسمات می‌کرد.

وی با تاکید بر اینکه شهید مهقانی مزدش را در بهترین ماه خدا دریافت کرد، گفت: مزد شهید مهقانی شهادت بود که خداوند در ماه رمضان که بهار دل مومن است و بهترین ماه خداست به او هدیه کرد.

معاون سیاسی سپاه نینوا گلستان افزود: تلاقی ماه مبارک رمضان با بهار طبیعت و زنده شدن زمین نشان از آن دارد که خون شهید، نهال انقلاب را آبیاری کرده و آن را مستحکم می‌کند.

خالقی با بیان اینکه مثل همیشه از شهدا جاماندیم، ابراز کرد: امیدوارم شهید مقداد مهقانی به آبروی حضرت زهرا(س) شفاعت همه ما را در پیشگاه خداوند متعال کند تا رهرو خوبی برای خون پاکش باشیم.

انتهای پیام/83019

بیشتر بخوانید