فال حافظ شنبه 5 آبان ۱۴۰۳

متولدین فروردین

جواب فال شما: غزل شماره ۲۸۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

نیتی که در سر داری صبر و قرار و هوش و حواس تو را مختل نموده است. دائم در جوش و خروشی و بی تابی ات از حد گذشته. تنها مسکن و آرام بخش تو وصال اوست و تنها زمانی که او را تصاحب کنی آرامش می یابی، اما بدان که رسیدن به این هدف نیاز به فکری آزاد و اندیشه ای کارآ دارد، پس به خود مسلط باش و معقولانه تصمیم بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- هیجان و التهاب سراپای وجود شما را فرا گرفته و فقط به او اندیشه دارید. با تمام حواس و وجود در این افکار غوطه ور هستید. اگر چه شما را منع نمی کنم ولی متوجه می سازم هر چیزی که بیش از اندازه باشد، رنج آور خواهد بود. پس اندکی به خود بیا و آرام بگیر. تا ۱۰ روز دیگر خبر خوبی در این مورد دریافت خواهید کرد. جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.
۲- حضرت حافظ در بیت های اول تا سوم و هفتم می فرماید:
* محبوب سنگین دل و سیمین اندام، طاقت و قرار و هوش را از من ربوده است.
* محبوب زیبایی که مانند ماه و پری زیبا و ظریف و چابک است، طاقت و هوش را از من گرفت.
* از حرارت آتش سودای عشق جانان چون دیگ دائم جوش می زنم و در سوز و گذار عشق هستم.
* ای حافظ داروی درد تو، لب شیرین جانان است.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۳- اوضاع و احوال شما آنقدر شایسته و بایسته خواهد شد که همه حسرت خواهند خورد. به شرط آنکه توکل بر خدا داشته باشید.
۴- همین هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید.
۵- پدر و مادر را احترام بگذارید و به پدر بگویید یکی از اقوام، نیاز مبرم به کمک وی دارد. دریغ نکند که از ناراحتی رهایی می یابد. مسافر شما حالش خوب است. ۴ فرزند در طالع دارید که یکی از آنها به مقام وزارت می رسد.
۶- اگر می خواهید گره و مشکل کارها بر تو گشاده گردد و به مرادت برسی، در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه الشعرا آیه ۱۱۸ تا ۱۲۸ را با معنی و حضور قلب بخوانید.
۷- در خواب خواهید دید که ماه را نو کرده اید و با آن سخن می گویید، تعبیرش اینکه خبر از دوستان جدید و مسایل مالی و دنیایی خوبی میدهد و موانعی را که در پیش دارید، از سر راه برطرف می کنید.
۸- دلبستگی زیاد شما بر موبایل و اینترنت موجب عقب ماندن از سایر امور می گردد. تغذیه شما نامناسب است، لذا تندرسی از اهم واجبات می باشد.

متولدین اردیبهشت

جواب فال شما: غزل شماره ۲۳۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

گفتگوهای بی حاصل را هرگز پایانی نیست و ثمره ای جز اتلاف وقت ندارد. به جای صحبت، عمل واجب است، اما هر عملی در وقت و زمان مناسب خود. پس غصه بیهوده مخور و به جای آن در همه امور عاقلانه فکر کن و عجولانه تصمیم مگیر، چرا که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* به جانان گفتم که بوی گیسوی تو مرا بیراهه جهان کرد. جواب داد همان بوی زلف من است که موجب راهنمایی تو می شود و راهنمای راه توست.
* گفتم چه خوش است هوایی که از باغ عشق برخیزد. جواب داد باد و نسیمی مبارک است که از کوی جانان برآید.
* به جانان گفتم نوش لعل لبت ما را به آرزوی خود هلاک کرد. گفت تو بندگی کن و وظایف خود را انجام بده. نوش لعل لبم راه و رسم بنده پروری را می داند.
۲- مشکل شما به زودی حل می شود. بنابراین به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید. با شخصی که شما را پند می دهد. مهربان باشید و جانب همسر خود را رها نکنید زیرا دل افسرده خواهد شد. از پیله کردن شما دلخور است ولی ابراز نمی کند اما صبر و حوصله او نیز اندازه ای دارد. چون شما را دوست دارد ولی ظاهر نمی سازد و شما فکر می کنید که توجه ندارد در حالی که چنین نیست. غم خوردن اندازه ای دارد. واقعاً نباید غم فردا را خورد در حالیکه باید امروز را غنیمت بدانید فردا که از این جهان درگذشتید، باید با هفت هزار ساله ها زندگی کنید.
۳- او خیلی زیرک و ناقلاست. مواظب باشید این نیت عملی است اما مقدماتش که فعالیت علاقه و اراده می باشد. فراهم نیست.
۴- از مسافر خبری و مژده ای به شما می رسد. سفری در انتظار شماست. از افراد معتاد دوری کنید.
۵- ویژگی های شما عبارت اند از: جنگجو، راستگو، اهل دسته بندی، پر جوش و خروش، فدایی دیگران، نگران، بیقرار، مسئولیت پذیر، کم توقع، می دانی چه می کنی، اهل خدمت و فرزند دوست.

متولدین خرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۶۹ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

هر کسی در زندگی خود مشکلات و گرفتاری هایی دارد و هیچ کس در زندگی آسوده مطلق نیست. مهم این است که با این مشکلات چگونه برخورد کنیم. برای حل مشکلات خود با بزرگان و عقلا مشورت کن چرا که همه چیز را همگان می دانند. به جای ستیز با تقدیر با زندگی سازش کن و در هیچ موردی از یاد خدا و کتاب آسمانیش و ائمه اطهار غافل مشو.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت اول به صراحت می فرماید:
هر که را بینی در خم گیسوی گره گیر محبوب، گرفتار است و کسی را نمی توان یافت که در گذرگاه او، دام بلایی یا دام عشقی گسترده نباشد.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- انتظار فایده ندارد. دست به اقدام بزن و با یکی از فامیل یا دوستان که مورد اعتماد است، مشورت کن. راهکارهای عملی برای این نیت پیدا کنید که شرط اجرای آن درایت، کیاست، فعالیت و پیگیری می باشد. رقیبان، زیاد چشم به شما دوخته و متوجه شما می باشند که ممکن است آنان فرصت طلایی را از شما بگیرند.
۳- از حس ششم خود که بسیار قوی و کارساز است، استفاده کن و در این راه با استواری و پایداری گام بردار.
۴- مقام یا ثروتی در انتظار شماست که قدری تلاش و کوشش لازم دارد. پس اقدام کنید. حتماً کامیاب خواهید شد.
۵- مسافر فعلاً نمی آید و سفر کرده از خود خبر شادی آفرینی می دهد. خرید عالی است ولی فروش ضرر دارد. کسب و کار و ثروت شما افزایش می یابد. به شرط آنکه نذرهای خود را ادا کنید و به پدر و مادر توجه داشته باشید.
۶- شخصی در این هفته به شما بی محبتی کرده و نارو زده است. او قصد خیانت نداشته بلکه انسانی دست و پا شکسته و بی توجه می باشد. او خود متوجه این اقدام شده و شرمنده می باشد.
۷- چیزی را از دست می دهید ولی به زودی هدیه ای و ملاقاتی با شخصی مهم دست خواهد داد که بسیار سودمند است.
۸- ترفیع می یابید اما موجب حسادت دیگران می شوید. مواظب سخن چینان و دشمنان باشید که با هوشیاری همه را شیفته خود خواهید کرد. پس جای هیچ گونه نگرانی نیست.

متولدین تیر

جواب فال شما: غزل شماره ۴۸۸ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بزودی از جانب شخص معتبری دعوت به کار می شوی. تو که به دنبال موقعیت مناسب برای پیشرفت هستی این فرصت را از دست مده زیرا با توجه به توانایی های تو، بزودی در این راه به پیشرفتهای بزرگی نائل می شوی. فقط بدان که در این راه خطر گمراهی است، برای آنکه در چاه نیفتی، در حین انجام کار از یک راهنمای قابل استفاده کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های هفتم تا نهم می فرماید:
* ای دل اگر تو را به عالم فنای فی الله برسانند، به تمام دنیا حکومت می کنی.
* تو اهل درویشی و عشق نیستی پس لاف تجرد مزن. کرسی وزارت خود را تو که خواجه جلال الدین توران شاه وزیر شاه شجاعی حفظ کن.
* ای حافظ که آرزوهای باطل در سر می پروری، از این سخن شرم کن. کردار نیک تو چیست که به پاداش آن خواهان بهشت شده ای.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- این نیت بر شما مبارک باد زیرا به زودی انجام می گیرد و جای نگرانی نمی باشد. همه شما را دوست دارند و از اخلاق پسندیده و محبت شما سخن می گویند. از اینکه از ذوق سرشاری و برخوردارید و در هر مجلس و محفلی، برجسته و مورد توجه می باشید. شکر خدای را به جای آورید. از صدقه دادن کوتاهی نکنید.
۳- یکی از اقوام نزدیک که به ظاهر شخص محترمی است، نیاز مبرم به شما و خانوادیتان دارد. هرچه زودتر به او مساعدت کنید.
۴- پدر یا همسر شما از پیشامدی ناگوار رهایی پیدا کرده. به شکرانه آن احسان کنید. مسافر شما حالش خوبست. به زودی به مسافرتی می روید و خیلی چیزها برای شما روشن خواهد شد. نگران نباشید.
۶- ویژگی های شما عبارت اند از: هنرمند، حس ششم قوی، اندیشه پاک و بی آلایش، مهربان، شکاک، شلخته و محبوب.

متولدین مرداد

جواب فال شما: غزل شماره ۶۵ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

بهار زندگیت در راه است. از فرصتی که به تو روی می آورد نهایت استفاده را ببر که زندگی انسان به تار مویی بسته است و هیچ کس از فردای خود خبر ندارد. پس غم دنیا را مخور و به فکر خودت باش و کمتر از زندگی شکوه کن که هرچه خدا بخواهد همان خواهد شد. به عفو و رحمت الهی امیدوار باش و از او روی مگردان.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- خیلی خود را به ظواهر این دنیا سرگرم نکن و تمام فکر و ذکرت نباشد. زیرا دنیا کوچتر از آنست که شما فکر آنرا می کنید. توکلت را بر خدا بکن. در بعضی موارد اجرای خواسته ها، به تاخیر می افتد و اصولاً انسان، نه جبری مطلق و نه اختیاری مطلق است.
۲- حضرت حافظ در بیت آخر پاسخ شما را داده و راهنمایی فرموده که:
* زاهد، شراب بهشتی از چشمه کوثر و حافظ باده از جام عشق خواست تا بینیم که مشیت اهلی که پدید آوردنده هستی. در این میان است چه خواهد.
پس شما دل را به دست خدا بسپارید و سوره مبارکه السجده را از آیه ۱ تا ۳۰ با خلوص نیت و با معنی بخوانید. نذری که کرده اید، ادا کنید و به یکی از مشاهد متبرکه بروید. دعا کنید که بسیار سودمند است.
۳- شما که انسانی وارسته، مؤدب، با نظم و مهربان هستید و ارزش قائل نیستید و بسیار هم دست و دلباز و گشاده روی و بخشنده می باشد، چرا لجبازی و یکدندگی می کنی ؟ بیا و از این کار صرف نظر کن و یا لااقل برای مدتی آن را به تاخیر بنداز تا موقعیت بهتری برای شما حاصل شود. چون هنوز این اندیشه خام است.
۴- یکی در خانه شما را خیلی دوست دارد و شب و روز در فکر شماست. با او مهربان باش و احترامش را نگهدار.
۵- دیگران نسبت به شما حسادت می ورزند. این هفته با شخصی ملاقات خواهی کرد که بسیار سودمند است. مسافرت را توصیه میکنم ولی خرید و فروش زود است. در امور علمی، پیشرفت حاصل می شود ولی نیاز به کوشش زیادتر دارد. ازدواج و طلاق هر دو عملی نمی شود. بیمار شفا می یابد.
۶- نگران نباشید. بالاخره کارها بر وفق مراد شما میشود. به چیزهایی که از آن بی خبر بودید، آگاه می شوید. به زندگی عشق بورز و دوست داشته باش. به فکر ناملایمات نباش و با همه مهربان باش.

متولدین شهریور

جواب فال شما: غزل شماره ۲۷۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عمری است منتظر کسی هستی که به زندگیت سروسامانی دهد، اما حالا که نیت ایجاد یک تحول مثبت را در زندگی کرده ای بهتر است تردید نکنی و هرچه سریعتر به نیت خود جامه عمل بپوشانی، زیرا نگرانی تو در این موارد کاملا بیهوده است. اگر می خواهی به مقصود و مراد خود برسی اکنون زمان عمل رسیده. هرچه سریعتر آغاز کن که به بزرگی و عزت خواهی رسید.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های سوم تا پنجم می فرماید:
* ای شناسای رهرو حق، چون در خرقه تن آتش زدی و ریا و غرور را ترک کردی، اینک کوشش کن برای قلندری در محفل رندان جهان، صدرنشین باشی.
* به محبوب که می گفت دلم نگران و منتظر تو می باشد، بازگو که اکنون سالم و ایمن به نزد تو می آیم. چشم به راه باش.
* دل من از اندوه دوری آن لب لعل سرخ رنگ، خون گردیده ای، صندوقچه محبت همچنان با مهر و نشان عشق گذشته، دست نخورده بمان.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما در فراق و یا چشم انتظار کسی یا چیزی می باشید. بطوری که تمام حواس و فکر و ذکر شما گردیده است. به شما مژده می دهم که به مرادت می رسی و جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد. او سالم و خوش و خرم در فکر شما است. تا یک هفته دیگر اتفاقات زیبا و مهم و خوبی روی می دهد بطوریکه تصور و باور نخواهی کرد.
۳- آینده روشنی در پیش دارید بطوری که موجب افتخار همگان خواهید شد. ولی مواظب باش حسودان در کمین نشسته اند و قصد دارند از راه به ظاهر دوستی، آسیب برسانند. بویژه آن کسی که قدی کوتاه، بینی کوتاه و چشم درشتی دارد و چهار شانه و پر مدعاست.
۴- تا یک هفته دیگر، هدیه و خبر جالبی دریافت می کنید. بیمار شما تا یک هفته دیگر شفا می یابد. مسافر شما کارش درست شد. با دقت و سرعت عمل و تلاش مواظب رقیبان باشید. اگر می خواهید ملکی یا ساختمانی بخرید، در ۶ شب متوالی سوره مبارکه نوح آیه ۱۲ تا ۲۲ را با حضور قلب و معنی بخوانید که گشایش بسیار است.
۵- او را از طریق بگو مگو امتحان کردی، مشاهده کردید که سر به راه و مطیع نشد. پس لازم است از نیروی احساس و عاطفه بهره بگیرید. مسلم بدانید که بر اثر مهر و محبت سنگ هم نرم میشود.
۶- تغذیه خوب را مورد توجه قرار دهید و منتظر خبر خوبی از طریق موبایل و اینترنت باشید.

متولدین مهر

جواب فال شما: غزل شماره ۹۳ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به زودی از منبعی که هیچ توقعش را نداری خبری بسیار نیکو به تو خواهد رسید و موفقیتهای بزرگ (مالی یا عشقی) به تو روی می آورد. بدان که در قاموس طبیعت هیچ کاری بی علت نیست و این مژده پاسخ کارهای نیکی است که پیش از این انجام داده ای. پس از این نیز در راه خدمت به بندگان خدا کوشا باش تا موفقیتهایت روزافزون گردد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- به زودی خبری یا نامه ای خوشحال کننده دریافت می کنی که بسیار امید بخش و شادی آفرین است، بطوریکه زندگی شما متحول می شود.
۲- رقیبی در کمین شماست که اینک با شما بسیار گرم گرفته ولی بدانید که قصد فریب دارد و از او دروری کنید که به صلاح شما نیست.
۳- از زندگی خوبی برخوردارید. ارزش آن را بدانید و با کلمات و حرکات بچه گانه، آنرا سرد و افسرده نسازید. زیرا اطرافتیان و اعضای خانواده، بسیار به شما علاقه مند هستند. ولی شما با حرکات تند و دلسرد کننده، آنان را ناراحت می سازید.
۴- مسافرت را توصیه می کنم. خرید و فروش بسیار به موقع است. طلاق صورت نمی گیرد ولی ازدواج مدت طویل می کشد ولی عملی می گردد.
۵- برای گشایش این نیت سوره مبارکه السبا آیه ۴۳ تا آخر را با حضور قلب و معنی بخوان که گشایش بسیار است و نذر خود را ادا کن.
۶- مرغ سعادت جدیداً بر بام خانه نشسته و آشیانه گرفته است. طالع شما در برج سعد است. برای نگهداری این پرنده زیبای زندگی، اولاً توکل بر خدا کن. ثانیاً خویشتن دار باش و راز دل را برای هر کسی تعریف نکن. ثالثاً مرم دار باش و به دیگران کمک کن و پدر و مادر را یاد کن و برایشان خدمتی انجام بده و نسبت به اطرافیان مهربانتر باش.
۷- قلبی مهربان داری. زبانی سرد، بسیار بانمک و دلربا هستی. زود رنج، عصبی، وسواسی، طلبکار، عشق باز و مهربان، بی حوصله و لجوج، دست و دل باز و بی مبالات ولی بدان چون قلبی مهربان داری، خدا همیشه با شماست.
۸- مقامی، خبری، پولی یا دیداری در انتظار شماست که بسیار سودمند است. بدان که برنده، دیگران را نکوهش می کند ولی آنان را می بخشد اما بازنده چنان ترسو است که قادر به نکوهش دیگران نیست و چنان حقیر است که قادر به بخشیدن دیگران هم نیست.

متولدین آبان

جواب فال شما: غزل شماره ۲۱۰ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آرزوهای بسیاری در سر داری. تاکنون همیشه سر در لاک خود داشته ای، ولی مدتی است حس جدید در وجود خود احساس می کنی، گویا در دام محبت یا غمزه جادویی اسیر شده ای. انشاءالله که خیر است. قدم پیش بگذار و منتظر خبرهای خوش باش.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های دوم تا پنجم می فرماید:
* دل من که از پیکان تیر مژگاه تو در خون می غلتد، با این همه، آرزومند دیدار ابروی کمانی تو بود.
* خداوند نسیم بهاری را ببخشاید که با محبت، پیامی از تو با خود آورد وگرنه با کسی که از سرزمین و خانه تو بیاید، دیدار نکردم.
* جهان از غوغای عاشقی آگاهی نداشت. ناز و غمزه چشم افسونگر تو، جهان را در بلایی شگفت افکند.
* من که حیران عشق هستم، روزی آسوده دل و ایمن بودم ولی چین و شکن زلف سیاه تو، دام راه من شد و در نتیجه گرفتار عشق شدم.
۲- ویژگی های شما عبارت اند از: مرموز، با اراده، ثروت دوست، موفق، زیرک و ناقلا، هنرمند، نابغه، قوی، انتقام جو، افسونگر، سیاستمدار، افراطی، طناز، خوددار و ولخرج.
۳- به این نیت توجه کامل و کافی داری. باید بدانی که حافظ شما را راهنمایی کرد. با حوصله و صبر اقدام کنید. زیرا ارزش واقعی خود را به دست بی رحم هوس ندهید. بگذارید او اقدام کند. این نیت با توکل بر خداوند و رفتن به یکی از مشاهد متبرکه و زیارت و دعا عملی می شود. تا او به راه بیاید و اصلاح شود و شما نیز برای پیروزی از هوش، دقت، سرعت عمل و تلاش دست برندارید.
۴- از مسافر خبرهای خوش می رسد. ازدواج عملی است و طلاق هم مقدماتش فراهم می باشد. خرید و فروش تفاوتی ندارد. تغییر شغل و مکان و مقام عملی است. در اینباره بجای تردید و فکر، باید عاقلانه و زیرکانه عمل کنید و راز دل خود را به کسی نگویید.
۵- از رنگ سرخابی استفاده کنید که رافت، مراعات، ملایمت، عاطفه گرایی و عشق را در شما تقویت می کند و حس همکاری و اشتیاق که ویژه شما است، ایجاد می کند.

متولدین آذر

جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

انسانی قانع و با مناعت طبع هستی. هرگز برای کم و زیاد مال دنیا بحث و جدل نمی کنی، اما باید تغییراتی در زندگی فعلی خود بدهید، زیرا از وضع موجود به نتیجه مطلوب خود نمی رسید. از احوال دوستان و نزدیکان جویا شو و به آنها محبت نما و حاجات خود را از خدای بزرگ بخواه که او قادر مطلق است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- حضرت حافظ در بیت های چهارم تا ششم می فرماید:
* نگاه کن کسی که اجازه شنیدن پایکوبی و آواز درویشان را نمی داد، اینک با فریاد چنگ به پای کوبی پرداخته است.
* به شکرانه این نعمت که من غلام فرمانبردار تو هستم و تو پادشاه، فرمانفرمای من هستی. به عاشقان توجهی کن.
* ما به جرعه ای از جام ساغر تو بسیار محتاجیم اما برای بدست آوردن این نیاز گستاخی نمی کنیم و دردسر نمی دهیم.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۲- شما با او یکرنگ و یکدل هستید ولی متاسفانه او هنوز مردد می باشد. پس بهتر است اقدام کنید و او را از تردید و نابسامانی برکنار دارید و با دادن هدیه، مراتب لطف خود را نشان دهید.
۳- این نیت فراز و نشیب های فراوانی دارد که به زودی مشکلات آن حل می شود و اوضاع بر وفق مراد خواهد شد. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.
۴- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید اما با لجبازی و بگو مگوهای بیهوده، موجبات نارضایتی را فراهم می آورید که در دراز مدت، به صلاح شما نیست. زیرا آنها شما را خیلی دوست دارند ولی شما زمان و کارها را در هم می ریزید.
۵- پیشنهادی دریافت کرده اید که نیاز به تدبیر بیشتر دارد ولی در هر حال به نفع خانواده شما می باشد. اگر با فکر و دور اندیشی عملی گردد.
۶- اگر بیماری شما خطر دارد اولاً صدقه بدهید ثانیاً در ۶ شب متوالی سوره مبارکه احزاب آیه ۳۸ تا ۴۵ را با حضور قلب و معنی بخوانید.
۷- یکی از نزدیکان دچار حادثه ای شده. به او کمک کنید. در مورد مسایل آن عزیزی که دیروز با شما سخن گفت، بی تفاوت نباشید. مسافرت و خرید را توصیه می کنم. موفقیت تحصیلی و عشقی حتمی است.

متولدین دی

جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

به شدت منتظر کسی هستی که با آمدنش غم و رنج تو پایان می یابد و خوشبختی به تو رو می کند. هرچه می کنی اندیشه ات از فکر او خالی نمی شود و تنها و تنها به او می اندیشی. روزها را به امید رسیدن به او به شب می رسانی. برای رسیدن به این نیت هنوز مدتی زمان لازم است. منتظر بمان و ناامید مشو. او خواهد آمد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- خیلی مایلید که سفر کرده باز آید تا از غم و هجران رهایی یابی و دل غرق خونت شاد و خوشحال گردد. بدان که این نیت در حال شکل گیری است اما تردیدها آنرا به عقب می اندازد. از توجه او استفاده کنید و گوی مقصود را در حلقه مودت اندازید تا پیروز شوید.
۲- این نیت نیازمند صبر و حوصله بیشتری می باشد و اجرای آن اکنون زود است. اگر چه فکر می کنی منافع بیشماری دارد اما آینده در دستان شما قرار دارد و در آن سودها خفته است. پس خود را از دوستان بد و معتاد و سیگاری رها کن.
۳- کسی از تقدیر و سرنوشت اطلاع ندارد. آینده درخشان شما موجب حسرت دیگران خواهد شد. لطفاً سوره مبارکه ملک را با حضور قلب و معنی بخوان که نیت شما را به وضوح برایت شرح می دهد.
۴- زود رنجی شما موجب دلسردیتان می گردد. در حالی که جهان به کام هیچ کس نیست و همه مردم یک رنگ و یک پیشه نیستند، شما نیز باید در کارهایتان سیاست و تدبیر را از دست ندهید.
۵- نصیحتی می کنم که شادی دو جهان را در بردارد. از نشانه های دانشمند گزیده گویی و دانستن روش گفتگو است.
۶- در این غم و اندوه نباشید که چرا به فلان مقام نرسیده اید. در این اندیشه باشید که آیا لیاقت آن مقام را دارید. غم نخورید که چرا مشهور نیستید. بلکه بکوشید تا شایسته شهرت بشوید.
۷- ولخرجی شما را به کارهای زشت وا می دارد. دل را سخت می کند اما سخت دلی بهتر از زشت کاری است.
۸- تو نیکی را از دست نده. دیگران نیز خوب خواهند شد. وجود نیاکان همچو باد است و بدها همچو گیاه. هر جا باد بوزد، گیاه بناچار سر فرود می آورد.
۹- حضرت حافظ در بیت های اول و ششم می فرماید:
* بیا که به دل خسته و مجروح ما قوت و نیرو برگردد. زیرا به سبب آمدنت، تن مرده ما باز روح می یابد.
* بیا که سرشت مقبول حافظ به امید گلزار وصل تو آواز می خواند و به شوق وصال تو ترانه سرایی می کند.
حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.
۱۰- به زودی از طریق اینترنت و موبایل، خبرهای خوبی دریافت خواهی کرد و پیامی دریافت می کنید که باعث تغییرات اساسی می شود.

متولدین بهمن

جواب فال شما: غزل شماره ۱۰۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

خود را به شدت درگیر مسائل دنیوی کرده ای. فکر می کنی قادری تمام مشکلات زندگی را به تنهایی حل کنی؟ این فکری است باطل. دنیا به هیچ کس وفا نکرده پس از دنیا و روزگار شکایت مکن. در موقعیت فعلی خودت خوشبختی را جستجو کن. کثرت مال و منال خوشبختی نیست. به خود بیا و به سعادت واقعی برس. اگر در سر راهت به سفری که قصد آن را داری مشکلاتی پیش آمده علت این است که در حال حاضر سفر برای تو صلاح نیست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- دنیا و عوامل آن واقعاً بی پایه و بی بنیاد می باشد که روزگار و چرخش آن و مرگ پادشاهان و دلاوران و عاشقان این موضوع را ثابت کرده است. پس انسان عاقل جهان را بر خود سهل و آسان می گیرد و اندیشه باطل در سر جای نمی دهد. عینک بدبینی را بر می دارد و خوش بینانه اطراف را نظاره می کند و با کسی سر جنگ پیدا نمی کند !
۲- حضرت حافظ در بیت اول، هفتم و هشتم می فرماید:
* می پرسی که نهانی شراب خوردن و مخفیانه از مردم عیش و عشرت کردن چه معنی دارد و کار بی فایده ایست. بنابراین ما هم خود را داخل رندان کردیم و جزو آنها شدیم. هرچه پیش آید خوش آید.
* لاله در پیمان شکنی و به روزگار کاملاً بی پرده است زیرا تا به جهان آمد، از یاد جهان رفت ولی لحظه ای از ساغر گرفتن عاقل نشد.
* به شتاب بیا و به یک لحظه با خوردن شراب معرفت خود پرستی خود را ویران کن شاید وصال محبوب در خراب آباد جهان که آبادی آن مانند ویرانی است، دست یابیم.
۳- ویژگی های شما عبارت اند از: استاد در زیرکی، زرنگ، بانمک، جوشی، حادثه جو، مرموز، عاشق تنوع، رفیق، دوست، با همت، با وجدان، پر سرو صدا، سیاستمدار، با سلیقه، مخترع، بلند پرواز، تشنه دانستن، جذاب و لجباز.
۴- از نصیحت دیگران ناراحت نشو. به پدر و مادر احترام کن. این نیت با صبر و حوصله و سرعت عمل قابل اجراست. مسافر کارش خوب و گرفتار عشقی یا کاری جدید شده است. مسافرتی در پیش دارید. ملاقات و معامله مهمی خواهید نمود. ۳ فرزند در طالع دارید که مبارک است. نذر خود را ادا کنید. او صاحب فرزند و همسری خوب و خانه ای زیبا و اتومبیلی شیک و امکانات عالی خواهد شد، نگران نباشید.

متولدین اسفند

جواب فال شما: غزل شماره ۴۷ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

از این شاخه به آن شاخه پریدن و هر روز دری را زدن به نفع تو نمی باشد. سعی کن با فکر باز و دقت و مشورت بسیار راه درستی را انتخاب کنی و در آن مسیر قدم برداری تا به موفقیت برسی. از بخت و اقبال خود شکوه مکن که همت را بیشتر شرط است تا قسمت. با همت فراوان و عزم راسخ قسمت را تغییر بده و اظهار عجز و ناتوانی مکن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:
۱- این نیت نیاز به دو عامل اساسی دارد:
(الف) صبر و استقامت و پایداری و تحمل رنج و دوری.
(ب) توکل بر خدا و دعا و نیایش.
۲- فکر و اندیشه بلند شما قابل هرگونه تقدیر و تحسین است اما برای اجرای آن راه پر فراز و نشیبی درپی می باشد که امکان برخورد شما با مشکلات و سختیهای این نیت وجود دارد. لازمه موفقیت آن استقامت و پایداری و توکل است.
۳- حضرت حافظ در بیت آخر می فرماید:
* پادشاهی و بلند مرتبگی که نه آسمان را نمودار می سازد، از انحنای سقف اَرش عظمت خداوندی است.
دوست عزیز، شما باید در وهله اول، از خدا بخواهید. پس به یکی از مشاهد متبرکه مشرف شو و در آنجا با خلوص نیت سوره مبارکه انمل را از آیه ۷۰ تا آخر سوره با حضور قلب و معنی بخوان و نذری هم بکن. حتماً گشایش حاصل شود.
۴- شما شخصی خوش برخورد، آداب دان، مهربان، سخاوتمند، مصمم و دلبریا هستید. متاسفانه به علت اینکه بی ریا و خالصانه به دیگران محبت می کنید، ارزش محبت شما را نمی شناسد و توجه نمیکنند ولی شما ناراحت نشوید. زمانه بد دوره ای است.
۵- کسی به شما وعده ای داده است. زیاد به سخن او توجه نکنید. زیرا او نمیخواهد آنرا انجام دهد.
۶- به آنچه داری، خوش باش. دیگران خیلی چیزها ندارند که شما بحمدالله صاحب و مالک آن هستید. شکر خدا را به جای آورید.
۷- شخصی بلند قد و سفیدروی که دست و پنجه ای دراز و بینی کشیده دارد، به شما حسودی می کند. از او دوری کنید.
۸- شما به راه خود ادامه دهید. بگذار حسودان هر چه می خواهند، فکر کنند. زیرا در آینده، انسان بسیار موفقی خواهید شد.
۹- راز دلتان را به هر کسی نگویید تا او را نمی شناسید. با او همدردی نکنید.
۱۰- می دانید برنده بیش از بازنده کار انجام می دهد و در انتها، باز هم وقت دارد اما بازنده همیشه آنقدر گرفتار است که نمی تواند به کارهای ضروری بپردازد. ان شاء الله شما درگروه برندگان هستید.


فال حافظ شنبه 5 آبان ۱۴۰۳

بیشتر بخوانید