واکنش امام جمعه تهران به شایعات درباره سردار قاآنی/ تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری، شامگاه پنجشنبه ۲۶ مهرماه در گردهمایی مردمی مجاهدان در غربت در رواق امام خمینی (ره) با بیان اینکه واژه مقدس مقاومت امروز باعث عزت امت اسلام شده است، اظهار داشت: عزت و عظمتی که واژه مقاومت در این روزها پیدا کرده در طول انقلاب بوده، ولی این کم نظیر است.

وی افزود: جنگ تحمیلی این روزها بار دیگر تکرار شد در راس آن آمریکا، فرانسه و انگلیس عملیات صادق ۲ را محکوم کردند ولی ملت مقاوم ما راه خودش را که راه قرآن است ادامه خواهد داد و دست از فریاد مرگ بر آمریکا بر نخواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: وزیر خارجه آمریکا گفته بود ما در پی خاورمیانه جدید هستیم، خاورمیانه‌ای که لبنان، عراق، سوریه در اختیار ما باشد، امروز خاورمیانه جدید با محوریت مقاومت شکل گرفت، یمن تل‌آویو را با موشک بالستیک هدف قرار داده، همچنین رزمندگان حزب الله لبنان نیز حیفا را با موشک هدف قرار داده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به فرمایش امام خامنه‌ای که فرمودند، رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید به ضعف ارتش رژیم غاصب اشاره کرد و ادامه داد: امروز در سرزمین‌های اشغالی بیش از ده هزار صهیونی به هلاکت رسیدند، شهرک نشینان اسرائیلی آواره شدند و به فضل خدا بیچاره‌تر خواهند شد.

خاتمی تأکید کرد: اگر بخواهد رژیم صهیونیستی پاسخی بدهد با عملیات وعده صادق ۳ تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به رهبری ایران اسلامی شکل گرفت، همان طور که امام فرمودند انقلاب مان را به جهان صادر خواهیم کرد به اهمیت پاسداری از مقاومت اشاره کرد و یادآور شد: این فرهنگ پاسداری باید حفظ شود شعارهای ضدصهیونیستی را دست کم نگیرید که یکی از شعارها پاسداری از فرهنگ مقاومت است.

امام جمعه موقت تهران به جنگ روانی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: جنگ روانی بدتر از جنگ رویاروی دشمن است، جنگ روانی جنگ دروغ‌هاست تا جایی که در همین روزها شایعات زیادی درباره سردار قاآنی در فضای شبکه‌های اجتماعی و مجازی مطرح شد.




واکنش امام جمعه تهران به شایعات درباره سردار قاآنی/ تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد

بیشتر بخوانید