فرش قرمز دولت برای سرمایه گذاران هوانوردی عمومی/ بدهی ایرلاین ها به شرکت فرودگاه ها 2500 میلیارد تومان

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از فراهم سازی زیرساخت ها برای سرمایه گذاران هوانوردی عمومی (ایرتاکسی) خبر داد و گفت: از پیشنهاد همه سرمایه گذاران خصوصی در این بخش استقبال می کنیم.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبر ساز، حمیدرضا سیدی امروز در حاشیه مراسم گرامیداشت سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به کشور در جمع خبرنگاران، اظهار داشت در حال حاضر هزینه نشست و برخاست پرواز ها طبق قانون از شرکت های هواپیمایی به صورت ریالی دریافت می‌شود، همچنین در اعمال تعرفه‌های فرودگاهی، تخفیفاتی در همه فرودگاه‌ها غیر از فرودگاه مهرآباد مهرآباد اعمال می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی بدهی شرکت های هواپیمایی به شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران را ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: شرکت‌های هواپیمایی تلاش کنند بدهی‌های خود را به شرکت فرودگاه‌ها تسویه کنند البته ما با شرکت ها همکاری می کنیم.

مدیرعامل شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران افزود: در راستای رونق صنعت حمل و نقل هوایی شرکت ها از تخفیف تعرفه های فرودگاهی طبق ماده ۶۳ قانون وصول درآمدهای عمومی دولت بهره مندند این موجب می‌شود فعالیت شرکت‌های هواپیمایی رونق بگیرد و ما از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی درباره توسعه ایرتاکسی در کشور گفت: هر شرکت یا فردی که بخواهد ایرتاکسی در کشور راه اندازی کند شرکت فرودگاه ها همکاری می کند، زیرساخت ها در این باره فراهم شده است و از تقاضاهای سرمایه گذاری در این حوزه حتما استقبال می کنیم.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید