کوثری: تحریم سپاه هزینه سنگینی برای اروپایی‌ها در پی خواهد داشت

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه بحث تحریم سپاه از سوی اتحادیه اروپایی به خاطر شکست‌هایی است که آنها از ملت ایران متحمل شده‌اند، گفت: اروپایی‌ها باید بدانند تحریم سپاه هزینه‌های سنگینی را برای آنها به دنبال خواهد داشت.

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبر ساز، با اشاره به تلاش اتحادیه اروپا برای تحریم سپاه پاسداران و قرار دادن این نهاد انقلابی در لیست گروه‌های تروریستی گفت: اروپایی‌ها شکست‌های زیادی را از سپاه متحمل شده‌اند و اقدام آنها برای تحریم سپاه پاسداران به خاطر عصبانیت آنها از این شکست‌ها است.

وی افزود: اروپایی‌ها باید بدانند که تحریم سپاه برای آنها هزینه سنگینی را به دنبال خواهد داشت و آنها متحمل ضرر و زیان زیادی در این باره خواهند شد.

وی اظهار داشت: سپاه پاسداران امکانات و تشکیلات آن شفاف و روشن است و اتحادیه اروپا به جای تحریم سپاه باید گروهک‌هایی مانند گروهک منافقین را در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد که نه کشور و نه سازمان و تشکیلات مشخصی دارند.

کوثری خاطرنشان کرد: ملت ایران هیچ‌گاه از حمایت خود از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر نمی‌دارد و این نهاد انقلابی همواره از حمایت‌های ملت ایران برخوردار بوده هست و خواهد بود.

وی افزود: اقدام اتحادیه اروپا در تحریم سپاه پاسداران بدون پاسخ نخواهد ماند و ما پاسخ لازم را به این اقدامشان خواهیم داد و ابتدا از طریق سفارتخانه‌های آنها و در مرحله بعد اقداماتی را علیه منافع آنها صورت خواهیم داد.

پایان پیام/ ت 25

بیشتر بخوانید