زارع: کمیسیون تلفیق عصر امروز موافقت یا مخالفت خود را با لایحه بودجه 1402 اعلام می‌کند

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1402 گفت: در جلسه نوبت عصر، باید اعضای کمیسیون تلفیق موافقت و یا مخالفت خود را با کلیات لایحه بودجه 1402 اعلام کنند و جمع‌بندی کمیسیون برای بررسی به صحن مجلس ارائه شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبر ساز، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1402 در گفت‌وگوی تلویزیونی در تشریح جزئیات جلسه امروز سه شنبه 27 دی این کمیسیون اظهار کرد: امروز اعتبارات تملک دارایی استان‌ها را با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه مرود بررسی قرار دادیم.

وی افزود: به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه در سال گذشته 70 همت بودجه تملک دارایی استان‌ها پیش بینی شده بود که تا الان نزدیک 17 درصد آن معادل 11 هزار و 800 میلیارد تومان آن محقق شده است.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه 1402 خاطر نشان کرد: برای سال آینده 85 هزار و 130 میلیارد تومان برای بودجه تملک دارایی استان‌ها پیش بینی شده است که 35 همت آن از قانون متوازن است و 27 همت آن از محل تملک استانی و 21 همت آن از سه درصد نفت و گاز و 2 همت آن نیز از 27 صدم مالیات بر ارزش افزوده است. این 2 همت مختص ورزش و آموزش و پرورش است و مابقی هم برای حوزه های بیکاری، آب شرب شهرها و روستاها، عمران شهرها و راه و زیرساخت‌های جاده ای هزینه می‌شود.

زارع گفت: در نوبت عصر باید اعضای کمیسیون تلفیق با کلیات بودجه موافقت یا مخالفت کنند و گزارش 5 روز بازه زمانی برای بررسی به صحن مجلس ارسال شود.

پایان پیام/

بیشتر بخوانید