مسابقات جهانی کشتی فرنگی| عملکرد ضعیف کشورمان در4 وزن نخست/ شاگردان آقای خاص بدون طلا ماندند

با پیگیری مسابقات 4 وزن نخست مسابقات جهانی کشتی‌ فرنگی هیچ کدام از نمایندگان کشورمان به نیمه‌نهایی صعود نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبر ساز، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان از امروز به میزبانی صربستان آغاز شد که فرنگی‌کاران کشورمان در اوزان 55، 72، 77 و 87 کیلوگرم روی تشک رفتند. در مسابقات 4 وزن نخست، هیچ کدام از کشتی‌گیران کشورمان نتوانستند به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا کنند. آنها برای ادامه کار باید منتظر حضور حریفان‌شان در فینال باشند.

نتایج کامل مسابقات امروز به شرح زیر است:

در وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف اکرم اوزترک از ترکیه رفت و با نتیجه 6 بر 5 به برتری رسید. این فرنگی‌کار کشورمان در دور سوم به مصاف امانگالی بکبولاتوف از قزاقستان رفت و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد.

در 72 کیلوگرم محمدرضا مختاری پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با ابراهیم غانم از فرانسه کشتی گرفت که با نتیجه 7 بر 3 باخت.

در وزن 77 کیلوگرم، محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف آنتونیو کامنیاسیویچ از کرواسی رفت. وی در این مبارزه نزدیک و سخت با نتیجه 5 بر 4 به برتری رسید و توانست راهی یک هشتم شود. وی در دور سوم با کیم هیون وو از کره جنوبی رقابت کرد که با نتیجه 6 بر یک مغلوب شد.

در وزن 87 کیلوگرم ناصر علیزاده بعد از 2 برد مقابل میرکو مینگوزی از ایتالیا و آتابک عزیزبیکوف، مبارزه سوم خود را مقابل حریف دانمارکی واگذار کرد.

پایان پیام/ ت 39

بیشتر بخوانید