درخواست سیدمهدی میرداماد از زائران اربعینی کربلا فیلم

یکی از ذاکران اهل بیت از زائران حسینی خواست در مدت حضورشان در کربلای معلی تجدیدنظر کنند تا دیگران نیز توفیق زیارت امام حسین(ع) در ایام اربعین حسینی را به دست آورند.

سیدمهدی میرداماد ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت در گفت‌وگو با خبرنگار مسجد و هیأت خبر ساز در کربلای معلی بیان داشت: امسال با توجه به فروکش کردن ویروس منحوس کرونا، الحمدلله شاهد خیل زیاد زائران از اقصی نقاط دنیا در پیاده‌روی اربعین هستیم. برخی از زائران به کربلای معلی رسیده‌اند و برخی دیگر در مسیرهای منتهی به کربلا هستند.

وی افزود: امروز شاهد ازدحام شدید جمعیت در کربلا هستیم. در این اثنا از مرزها خبر می‌رسد که مرزها بسته شده است. به هر حال ورود و خروج باید صورت بگیرد تا زائران بتوانند زیارت کنند. این ورود و خروج سیل جمعیت در کربلا را معجزه حضرت سیدالشهدا (ع) می‌بینم.

درخواست سیدمهدی میرداماد از زائران در کربلا

میرداماد اظهار داشت: بسیاری از افراد زودتر آمده‌اند، منتها هنوز تا اربعین حسینی چند روزی باقی مانده است. خواهشم از عزیزانی که در عراق هستند این است که اگر زیارت کرده‌اند زودتر برگردند و جابجا شوند تا عزیزانی که در مرزها منتظر هستند، منتظر باز شدن راه و جا هستند تا به کربلا برسند. إن‌شاءالله آن‌ها نیز به زیارت مشرف شوند و خاطره خوبی در ذهن‌ها بماند. خدایی نکرده حادثه‌ای اتفاق نیفتد.

وی در پایان درخواست کرد: عزیزانی که زیارت کرده‌اند، برگردند تا عزیزانی که پشت مرزها ماندند به زیارت مشرف شوند.

پایان پیام/ ت 9

بیشتر بخوانید