آیت‌الله خاتمی: انقلاب ما، اسلام و مکتب اهل بیت را در جهان برجسته کرد

سخنگوی مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مشکل دشمنان اصل اسلام و حاکمیت اسلامی است، گفت: الحمدالله به برکت انقلاب بزرگ اسلامی، اسلام و مکتب اهل بیت در جهان برجسته شده است.

آیت‌الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبر ساز با اشاره به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت (ع) درباره شکست بسیاری از نقشه‌های نظام سلطه گفت: مسئله این است که دشمن با حاکمیت اسلام مشکل دارد، برخی می‌گویند بهانه به دست دشمن ندهید، کدام بهانه؟ مشکل دشمنان، اصل اسلام است.

وی با اشاره به آیه ۲۱۷ سوره بقره «وَلَا یَزَالُونَ یُقَاتِلُونَکُمْ حَتَّىٰ یَرُدُّوکُمْ عَن دِینِکُمْ»، اظهار کرد: ما شیعه را تجلی اسلام ناب محمدی می‌دانیم؛ الحمدالله به برکت انقلاب بزرگ اسلامی، اسلام و تشیّع در جهان برجسته شده است.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: دشمن این وضعیت کنونی را تصور نمی‌کرد و آینده روشن اسلام را حتی هم تصور نمی‌کند و ان‌شاءالله این امر اتفاق خواهد افتاد.

آیت‌الله خاتمی در پایان خاطرنشان کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند، مکتب اهل بیت که تشیّع هم در این مسیر و تجلی اسلام ناب است، موجب شکست بسیاری از نقشه‌های نظام سلطه شده است.

به گزارش فارس، رهبر معظم انقلاب اسلامی در روز شنبه ۱۲ شهریور، در دیدار اعضای مجمع جهانی اهل بیت (ع) و مهمانان شرکت‌کننده در هفتمین کنگره این مجمع، با اشاره به پرچم برافراشته نظام جمهوری اسلامی در مقابل نظام استکبار گفتند: پیروان اهل‌بیت و شیعیان جهان مفتخرند که نظام اسلامی در مقابل اژدهای هفت سر نظام سلطه، سینه سپر کرده و به اعتراف خود مستکبران، بسیاری از نقشه‌های آنان را به شکست کشانده است.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید