فارس من|صرف صبحانه در ادارات نباید خللی در ارائه خدمات ایجاد کند/ مردم تخلف کارمندان را گزارش دهند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل گفت: تمامی کارکنان نهادهای دولتی با شروع زمان کار اداری موظف به ارائه خدمات به مردم هستند و صرف صبحانه در ادارات نباید خللی در ارائه خدمات ایجاد کند.

کاظم دبیر، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر ساز در اردبیل در خصوص پیگیری سوژه مردمی فارس من با عنوان « صبحانه کارمندان بلای جان ارباب رجوع شده است » اظهار کرد: تمامی کارکنان ادارات دولتی از ساعت ۷:۱۵ که زمان شروع کار نهادهای دولتی است موظف به ارائه خدمات و رسیدگی به امور مراجعین هستند.

وی افزود: صرف صبحانه در ادارات نباید خللی در ارائه خدمات ایجاد کند و مردم می‌توانند تخلف کارمندان در این رابطه را گزارش دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل تاکید کرد: روند بازدید‌های سرزده از ادارات در راستای بررسی نحوه ارائه خدمات کارکنان دولتی به مردم آغاز شده است.

وی ادامه داد: هدف از این بازدیدها تلاش برای ارتقای کیفیت و کمیت ارائه خدمات مطلوب به مردم است و در حین بازرسی‌ها اخذ نظر مردم در خصوص میزان رضایت از نحوه رفتار و برخورد کارکنان دولت نیز در نظر گرفته می‌شود.

دبیر بیان کرد: برحسب موفقیت یا عدم موفقیت کارکنان دولت در جلب رضایت مردم در ارائه خدمات، کارمندان تشویق و یا تنبیه خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اردبیل با اعلام اینکه برحسب تصمیم مدیران دستگاه‌های اجرایی، کارکنان می‌توانند زمان حداقلی برای وعده صبحانه داشته باشند، گفت: این تصمیم نباید خللی در ارائه خدمات به مردم ایجاد کرده و منجر به قصور در انجام وظیفه کارکنان شود که در صورت مشاهده و شکایتی از سوی مردم با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

انتهای پیام/3727/

بیشتر بخوانید