تودیع و معارفه هیات اجرایی کمیته المپیک برگزار شد/ حضور وزیر و غیبت چند عضو سابق

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک امروز با حضور وزیر ورزش برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبر ساز، انتخابات کمیته ملی المپیک 6 شهریورماه برگزار شد و محمود خسروی‌وفا با اکثریت آرا برای 4 سال ریاست این کمیته را برعهده خواهد گرفت.

امروز شنبه مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید و قبلی هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با حضور جمعی از ورزشکاران و روسای فدراسیون‌ها برگزار شد.

* اعضای هیات اجرایی جدید همگی در سالن حضور داشتند از دوره قبل علی دادگر، محسن رضوانی و مجید کیهانی حضور دارند. فرزانه فصیحی و سجاد گنج‌زاه نیز به عنوان نماینده کمیسیون ورزشکاران در مراسم شرکت کرده‌اند.

* حمید سجادی وزیر ورزش، محمد پولادگر و مریم کاظمی‌پور معاونان وزیر ورزش هم در مراسم تودیع و معارفه شرکت کرده‌اند.

* فضل‌الله باقرزاده نایب‌رئیس سابق کمیته و پیمان فخری رئیس سابق مرکز نظارت بر تیم‌های ملی در مراسم حضور ندارند.

نصراله سجادی خبره ورزشی در مراسم عنوان کرد: فکر می کنم خیلی نیاز به معارفه نیست چون هر کسی در جامعه ورزش باشد، هر دو عزیز (خسروی وفا و صالحی امیری) را می شناسند و با خدمات آنها آشناست. صالحی‌امیری سال ۹۲ سرپرستی وزارت ورزش را پذیرفت هر چند دوره کاری او کوتاه بود اما اقدامات خوبی انجام داد. در سال ۹۶ فرصت حضور دوباره او در ورزش فراهم شد و آنچه گفت را عمل کرد. به جرات می توانم بگویم تعامل بسیار زیادی با اعضای مجمع و جامعه ورزش داشت و اثرات خوبی از خود به جا گذاشت.

وی ادامه داد: صالحی‌امیری چند اقدام خوب انجام داد از جمله تاسیس موزه ورزش، تدوین تاریخ شفاهی ورزش. او فصل جدیدی را در سطح ارتباطات بین المللی باز کرد به ویژه ارتباط با IOC و فدراسیون های جهانی. امکانات بسیار خوبی برای کشور گرفته شد، توانستیم خیلی خوب خودمان را عرضه کنیم. خسروی‌وفا نزدیک چهل است که در ورزش حضور دارد و انشالله بتواند راه را خیلی خوب ادامه دهد.

انتهای پیام/ ت 62

بیشتر بخوانید