فعال سیاسی یمنی: مردم یمن همواره شعار «هیهات منا الذله» سر می‌دهند/ آیت‌الله خامنه‌ای رهبر بزرگ جهان اسلام است

فعال سیاسی یمنی در ایران گفت: مردم یمن به تبعیت از امام حسین(ع) همواره در زمان پایداری و جنگ با دشمن، شعار هیات منا الذله سر می‌دهند.

به گزارش خبر ساز از شهرستان آزادشهر، سلیم المنتصر فعال سیاسی یمنی در ایران صبح امروز در همایش «تقریب و مقاومت در مکتب شهید سلیمانی» که در سالن ارشاد شهرستان آزادشهر برگزار شد، اظهار کرد: برقراری اتحاد و وحدت بین مسلمین مانند اقامه نماز، پرداخت زکات، امر به معروف و نهی از منکر یک فریضه الهی بوده و سیره پیامبر اکرم(ص) است.

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی نماد فداکاری، ایثار و مقاومت در بین امت اسلامی جهان بوده و با فعالیت های شبانه روزی خود به تمامی مسلمانان جهان ثابت کرد با وحدت و اتحاد و مقاومت و پایداری می توان بر بزرگترین مشکلات و خبیث ترین دشمن فائق آمده و پیروز شد.

فعال سیاسی یمنی در ایران خاطرنشان کرد: در طول تاریخ اسلام دشمن تلاش دارد تا با ایجاد شکاف و فاصله بین مسلمانان بر آنها چیره شده و بر انها غلبه کند و هرجا بین مسلمانان شکاف بوده متاسفانه شکست خوردند.

وی ادامه داد: متاسفانه رئیس سابق یمن طرفدار محور مقاومت و جبهه مقاومت نبود و مردم مظلوم یمن از این موضوع دچار شکست و ناامیدی شدند. با وجود رئیس جدید یمن و فعالیت های شهید سلیمانی مردم یمن امیدوار شده و با انگیزه و روحیه بالا در حال مقاومت و پایداری در برابر دشمن هستند و مصمم هستند که بزودی پیروز خواهند شد.

سلیم المنتصر گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی در جهان در حال تضعیف شدن است و نشانه های این تضعیف در جهان مشخص شده است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در ایجاد وحدت و همبستگی بین مردم شیعه و سنی خیلی خوب عمل کرده و امروز ایران اسلامی نمونه بارز حکومت اسلامی در جهان است.

فعال سیاسی یمنی در ایران ابراز کرد: تنها کشوری که از مردم مظلوم و مسلمان جهان چه شیعه و چه سنی حمایت و دفاع می کند ایران اسلامی بوده و امروز آیت الله خامنه ای نه تنها رهبر مردم ایران بلکه رهبر بزرگ جهان اسلام است.

وی گفت: مردم یمن و امت اسلامی جهان در مسیر قیام امام حسین(ع) حرکت کرده و مردم یمن به تبعیت از امام حسین(ع) در زمان مقاومت و پایداری خود امواره شعار هیهات من الذله را سر می دهند.

مقاومت امت اسلامی در جهان موجب پیروزی و عزت مسلمانان خواهد شد

سید جواد کریمی فرماندار شهرستان آزادشهر نیز در این همایش اظهار کرد: مقاومت و پایداری گروه های مقاومت راهکار اصلی پیروزی و عزت مسلمین خواهد بود.

وی تصریح کرد: اگر همه امت اسلامی در جهان در برابر استکبار جهانی مقاومت کنند موجبب پیروزی و عزت همه مسلمانان خواهد شد.

فرماندار شهرستان ازادشهر خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی تلاش دارد تا همه ازادی خواهان دنیا را به مقاومت و پایداری دعوت کند و این دعوت سبب خشم و نگران استکبار جهانی و دیگر کشورهای استعماری شده است.

وی بیان کرد: زمانی که لبنان در جنگ ۳۳ روزه در برابر دشمن به پیروزی رسید موجب شادمانی کشورهای مسلمان و خشم کشورهای استعماری شد و این پیروزی سبب افتخار جهان عرب و جهان اسلام شد.

شهید سلیمانی افتخار همه انسان‌های آزادمرد جهان است

امام جمعه آزادشهر نیز در این همایش گفت: شهید سلیمانی مقاومت را در خون تک تک گروه های مقاومت و مردم مظلوم جهان نهادینه کرد و از این رو افتخار همه انسانهای ازادمرد است.

حجت الاسلام عین الله شهابی اظهار کرد: نیروهای جیش الاسلام و حزب الله با مقاومت خود نشان دادند که می توان در برابر هر ظالم و سختی پیروز شد.
وی تصریح کرد: پیروزی لبنان در جنگ ۳۳ روزه در برابر دشمن، برگ زرینی از افتخار جهان اسلام در تاریخ بوده و این پیروزی باعث عزت مسلمین در جهان شد.

انتهای پیام/ع/ ت 16

بیشتر بخوانید